вівторок, 13 лютого 2024 р.

Порядок роботи Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Лідерство і обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика»



НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ

ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ

ІНСТИТУТ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ПОЛІТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ НАПН УКРАЇНИ

ІНСТИТУТ ПРОБЛЕМ ВИХОВАННЯ НАПН УКРАЇНИ



ПОРЯДОК РОБОТИ 

Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції

«ЛІДЕРСТВО І ОБДАРОВАНІСТЬ: СУЧАСНИЙ НАУКОВИЙ ДИСКУРС І ОСВІТНЯ ПРАКТИКА»

14–16 лютого 2024 року


Київ

2024


МЕТА КОНФЕРЕНЦІЇ: обговорення актуальних наукових і практичних проблем формування та розвитку лідерського потенціалу обдарованої особистості


УЧАСНИКИ КОНФЕРЕНЦІЇ: науковці Національної академії наук України та Національної академії педагогічних наук України; викладачі ЗВО; представники департаментів та управлінь освіти, інститутів післядипломної освіти; адміністрація освітніх закладів, учителі, класні керівники, психологи, соціальні педагоги; аспіранти й магістранти


Проблематика конференції:

🕮 Лідерство й елітарність в умовах війни

🕮 Лідерство природне і виховуване: у чому колізія

🕮 Лідерство істинне і деструктивне: причини, форми, прояви

🕮 Виховання лідерських якостей обдарованих учнів

Інтелектуальна обдарованість і лідерство

Олімпіадний і манівський рух у формуванні лідерства


ПРОГРАМНИЙ КОМІТЕТ:

Ляшенко Олександр Іванович, доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України, академік-секретар Відділення загальної середньої освіти Національної академії педагогічних наук України

Довгий Станіслав Олексійович, доктор фізико-математичних наук, професор, академік НАН України, академік НАПН України, президент Національного центру «Мала академія наук України»

Ільїн Володимир Васильович, доктор філософських наук, професор, член- кореспондент НАПН України, професор кафедри економічної теорії, макро- і мікроекономіки економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, завідувач відділу філософсько-методологічних проблем інноваційного розвитку людини Інституту обдарованої дитини НАПН України

Ткаченко Лідія Іванівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України


ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ:

Малиношевська Альона Василівна, кандидат педагогічних наук, заступник директора з наукової роботи Інституту обдарованої дитини НАПН України

Міленіна Мілена Михайлівна, кандидат філологічних наук, завідувач відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України

Шульга Валентина Миколаївна, завідувач науково-організаційного відділу Інституту обдарованої дитини НАПН України


МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ КОНФЕРЕНЦІЇ

У режимі онлайн на платформі Zoom, за покликанням:

https://us02web.zoom.us/j/86820292149?pwd=bkhtRlNxL3E3SnZCTU1oSFNHcHJNQT09

Ідентифікатор: 86820292149 Код доступу 1

(Ідентифікатор єдиний для підключення в усі дні роботи конференції)


Трансляція: https://youtube.com/live/YmUXOlFOl5Y



ПЛАН РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

14 лютого (середа)

09:50–10:00

Онлайн-реєстрація учасників

10:00–10:30

Відкриття конференції.

Мотиваційні промови

10:30–18:00

Пленарне засідання.

15 лютого (четвер)

10:00–14:00

Секційні онлайн-доповіді

14:00–17:30

Науково-практичні заходи за програмою

16 лютого (п’ятниця)

10:00–15:00

Науково-практичні заходи за програмою

15:00–15:30

Підбиття підсумків роботи конференції



РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

Мотиваційні промови

до 5 хвилин

Доповіді на пленарному засіданні

до 20 хвилин

Секційні доповіді

5–7 хвилин

Практичні заходи

до 120 хвилин

Повідомлення, запитання, репліки

до 3 хвилин



ПОРЯДОК РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ

лютого 2024 р. (середа)

950–10:00 ОНЛАЙН-РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ КОНФЕРЕНЦІЇ

Модератори:

Ткаченко Лідія Іванівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України

Малиношевська Альона Василівна, кандидат педагогічних наук, заступник директора з наукової роботи Інституту обдарованої дитини НАПН України

Міленіна Мілена Михайлівна, кандидат філологічних наук, завідувач відділу інтелектуального розвитку обдарованої особистості Інституту обдарованої дитини НАПН України


10:00 ВІДКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ

10:00–10:30 Мотиваційні промови

Кремень Василь Григорович, доктор філософських наук, професор, академік НАН України, академік НАПН України, президент Національної академії педагогічних наук України, президент Товариства «Знання» України

Довгий Станіслав Олексійович, доктор фізико-математичних наук, професор, академік НАН України, академік НАПН України, президент НЦ «Мала академія наук України»

Ляшенко Олександр Іванович, доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України, академік-секретар Відділення загальної середньої освіти Національної академії педагогічних наук України

Слюсаревський Микола Миколайович, кандидат психологічних наук, член- кореспондент НАПН України, директор Інституту соціальної та політичної психології НАПН України

Малиношевський Руслан Васильович, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, заступник директора з наукової роботи Інституту проблем виховання НАПН України


1030–18:00 ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ


Які лідери творять країну

Ільїн Володимир Васильович, доктор філософських наук, професор, член- кореспондент НАПН України, професор кафедри економічної теорії, макро- і мікроекономіки економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, завідувач відділу філософсько- методологічних проблем інноваційного розвитку людини Інституту обдарованої дитини НАПН України


Лідерство у філософії, науці й освіті: підхід метаантропології

Хамітов Назіп Віленович, доктор філософських наук, професор, член- кореспондент НАН України, Провідний науковий співробітник відділу філософської антропології Інституту філософії імені Г. С. Сковороди


Лідерство як відповідь на виклики соціальної критики: демократія в умовах війни

Бойченко Михайло Іванович, доктор філософських наук, професор, завідувач кафедри теоретичної і практичної філософії Київського національного університету імені Тараса Шевченка


Лідерство у час війни: Олена Зеленська

Кармазіна Марія Степанівна, доктор політичних наук, професор, працівник Збройних Сил України


Пошук сенсу під час війни: аналіз тематики психологічних дослідницьких робіт учнів Київської МАН

Найдьонова Любов Антонівна, доктор психологічних наук, член- кореспондент НАПН України, заступник директора з наукової роботи Інституту соціальної та політичної психології НАПН України


Лідерство і життєва успішність

Отич Олена Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник Інституту вищої освіти НАПН України


Лідерство як складник інституту наукового управління

Артьомова Тетяна Іванівна, доктор економічних наук, доцент, головний науковий співробітник ДУ «Інститут економіки та прогнозування НАН України»


Виховуємо лідерів змалку: зміст та логіка структурування проблеми Рейпольська Ольга Дмитрівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України; керівник Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти


Августин Волошин (1874–1945): від шкільного вчителя до національного лідера (до 150-річчя з дня народження педагога, громадсько-політичного діяча, президента Карпатської України, Героя України)

Міхно Олександр Петрович, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, директор Педагогічного музею України, головний науковий співробітник відділу педагогічного джерелознавства та біографістики ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського


Продуктивність жіночого лідерства: краса вчинків і відносин

Крилова Світлана Анатоліївна, доктор філософських наук, професор, професор кафедри теоретичної і практичної філософії Київського національного університету імені Тараса Шевченка


Групове лідерство в освіті

Ліпін Микола Вікторович, доктор філософських наук, доцент, професор кафедри філософії, соціології та політології Державного торговельно- економічного університету; провідний науковий співробітник відділу філософсько-методологічних проблем інноваційного розвитку людини Інституту обдарованої дитини НАПН України


Соціально-історичні причини формування деструктивного лідерства та його прояви: ретроспективи та сучасність

Біляєва Світлана Олександрівна, доктор історичних наук, старший науковий співробітник, професор Уманського державного педагогічного Університет імені Павла Тичини


Ідеалізовані vs реалістичні вимоги до лідера в умовах війни

Чуніхіна Світлана Леонідівна, кандидат психологічних наук, старший дослідник, заступник директора Інституту соціальної та політичної психології НАПН України


Гетьман Павло Скоропадський як очільник та лідер українського консервативного руху на трьох континентах у міжвоєнну добу

Потульницький Володимир Арнольдович, доктор історичних наук, професор, провідний науковий співробітник відділу зарубіжних джерел з історії України Інституту української археографії та джерелознавства імені М. С. Грушевського НАН України


Своєрідність структури управлінської компетентності сучасного керівника- лідера як ціннісна основа підготовки науково-педагогічних кадрів в Україні

Семенова Алла Василівна, доктор педагогічний наук, професор, провідний науковий співробітник відділу організації наукової роботи Одеського державного університету внутрішніх справ


Вплив лідерських якостей на подолання особистістю психологічної травми Черкашин Андрій Іванович, кандидат психологічних наук, докторант, доцент, професор кафедри педагогіки і психології управління соціальними

системами  імені  академіка  І. А. Зязюна  Національного  технічного

університету «Харківський політехнічний інститут»


Музейна педагогіка у формуванні лідерства

Філіпчук Наталія Олександрівна, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник відділу змісту і технологій педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України

Формування  лідерських  якостей  учнів  у  контексті  олімпіадного і МАНівського руху

Присяжнюк Юрій Петрович, доктор історичних наук, професор, професор кафедри історії України Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Присяжнюк Валентина Петрівна, учитель української мови та літератури Черкаської гімназії № 31 Черкаської міської ради Черкаської області


Обдарованість і лідерство учнів: реалії життя

Романюк Іван Миронович, доктор історичних наук, професор, завідувач кафедри історії України Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського


Лідерство і обдарованість в умовах ліцейної освіти

Скляренко Анастасія Вікторівна, доктор філософії за спеціальністю Екологія, заступник директора з наукової роботи наукового ліцею КЗВО «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради

Казаннікова Олена Володимирівна, кандидат педагогічних наук, директор наукового ліцею КЗВО «Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія» Запорізької обласної ради


Соціально-психологічні особливості формування лідерства

Білка Олена Леонідівна, кандидат філологічних наук, викладач Військового коледжу сержантського складу Військового інституту телекомунікацій та інформатизації імені Героїв Крут

Виявлення лідерів серед однокласників методом координат-соціограмного аналізу класного колективу

Киричук Валерій Олександрович, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри психології управління Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України

Розкриття лідерських якостей через розвиток психологічного потенціалу підлітків у рекреаційно-розвивальному середовищі

Сватенкова Тетяна Іванівна, кандидат психологічних наук, докторант Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника


Омелян Пріцак – провідний представник та лідер української зарубіжної науки другої половині ХХ ст.

Сидорчук Таїса Михайлівна, кандидат історичних наук, керівник Науково- дослідного центру орієнталістики імені Омеляна Пріцака Національного університету «Києво-Могилянська академія»


Ключові характеристики особистості лідера

Чижевський Борис Григорович, кандидат педагогічних наук, провідний науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України

Лідерські якості та духовно-моральні цінності студентів закладів вищої освіти в умовах війни

Кривенко Олександр Григорович, аспірант лабораторії національно- патріотичного виховання Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України



лютого 2024 р. (четвер)

10:00–14:00 СЕКЦІЙНІ ОНЛАЙН-ДОПОВІДІ


Розвиток лідерських якостей обдарованої особистості в умовах збагаченого освітнього середовища (з досвіду профільного навчання історії та правознавства)

Гонтар Дмитро Анатолійович, вчитель історії, правознавства та громадянської освіти Криворізького ліцею № 129 Криворізької міської ради

Подолання травм дітей підчас війни у логомайстерні і проблема лідерства Дериведмідь Альона Ігорівна, вчитель логопед, вчитель дефектолог КЗ «Василівський ліцей “Сузір’я” Василівської міської ради Запорізької області»


Розвиток комунікативних навичок через МАН: ключовий компонент успішного лідерства учнів

Дериведмідь Михайло Геннадійович, вчитель інформатики КЗ «Василівський ліцей “Сузір’я” Василівської міської ради Запорізької області»


Розвиток лідерства через мистецтво руху, досягнення евритмії у різних країнах Європи за 100 років

Єщенко Олена, евритміст Ансамбль Ліхтевритмі

Феномен лідерства в умовах воєнного стану

Коваль Роман Олександрович, студент Національного університету водного господарства та природокористування


Формування лідерських якостей у старшокласників

Кучеренко Наталія Володимирівна, заступник директора з навчально- виховної роботи КЗ «Ліцей № 37 імені Максима Самойловича» Кам’янської міської ради

Виховання лідерських якостей у діяльності учнів краєзнавчих гуртків Лихман Ольга Вячеславівна, керівник гуртка КПНЗ «Палац дитячої та юнацької творчості Центрально-Міського району» Криворізької міської ради

Гурткова робота в коледжі, як один із ефективних чинників формування лідерських якостей студентів

Нагалевська Надія Василівна, культорганізатор Білоцерківського фахового коледжу сервісу та дизайну

Виховання лідерських якостей обдарованих учнів у процесі діяльності гуртка «Лідери учнівського самоврядування»

Нитченко Оксана Леонідівна, керівник гуртка «Лідери учнівського самоврядування «Центр позашкільної роботи “Мрія”»

Інтелектуальна обдарованість як панівний фактор успішного виховання лідерських якостей обдарованих здобувачів освіти

Одновалова Наталія Вікторівна, вчитель математики, інформатики, STEM-lab КЗО «Спеціалізованої школи № 44 природничо-медичного профілю» Дніпровської міської ради

Виховання лідерських якостей учнівської молоді на уроках гуманітарного циклу в умовах воєнного стану

Омельчук Ольга Анатоліївна, учитель зарубіжної літератури Київської гімназії № 154

Розвиток лідерських якостей здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти під час участі у тренінговій програмі формування моральних цінностей

Пахомов Ілля Володимирович, старший викладач кафедр педагогіки, психології та менеджменту Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України

Розвиток мотивації до лідерства у підлітків в умовах сьогодення

Петренко Тетяна Володимирівна, учитель української мови та літератури КЗО «Дніпропетровський обласний ліцей-інтернат фізико-математичного профілю»

Виховання лідерських якостей обдарованих учнів

Решетняк Наталія Володимирівна, вчитель української мови та літератури КЗ «Чугуївський ліцей № 7» Чугуївської міської ради Харківської області

Проєктна технологія у вихованні лідера на уроках історії та громадянської освіти

Санкович Марія Василівна, вчитель Яблуницького ліцею Поляницької сільської ради

Формування національної ідентичності як визначальної риси лідера в учнів ліцею під час війни

Таболіна Людмила Вікторівна, учителька української мови та літератури Ліцею «Educator» м Києва; амбасадорка світової Премії Global Teacher Prize і Global Teacher Prize Ukraine


Формування лідерських якостей майбутнього інженера галузі електроніки Ткачук Роман Зіновійович, завідувач Навчально-технічного центру кафедри фізики і хімії твердого тіла Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника


Інтегровані уроки з англійської мови і STEAM як запорука розвитку лідерського і творчого потенціалу молодших школярів

Філонова Інна Борисівна, вчитель КЗ «Вінницький ліцей № 20»


Формування творчих здібностей учнів-лідерів у написанні пошуково- наукової роботи МАН

Хомякова Ірина Павлівна, вчитель Iзмаїльського ліцею № 1 з гімназією з поглибленим вивченням англійської мови


Особистісний розвиток обдарованої дитини як засіб формування її лідерських якостей

Чиновата Зоя Анатоліївна, викладач ВСП «Харківський фаховий коледж харчової промисловості ДБТУ»


Управління розвитком лідерського потенціалу менеджера освіти інструментами само менеджменту

Шкода Марина Вікторівна, аспірант Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка


НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ ЗАХОДИ


14:00–14:30 МАЙСТЕР-КЛАС

«ВИХОВУЄМО ЛІДЕРСЬКІ ЯКОСТІ ЗМАЛКУ»

Рейпольська Ольга Дмитрівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України; керівник Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти


14:30–15:30 МАЙСТЕР-КЛАС

«ТРАНСФОРМАЦІЙНЕ ЛІДЕРСТВО СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА»

Резнік Світлана Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри  педагогіки  і  психології  управління  соціальними  системами імені  академіка  І. А. Зязюна  Національного  технічного  університету

«Харківський політехнічний інститут»


15:30–16:00 МАЙСТЕР-КЛАС

«РОЗВИТОК МІЖПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ОЛІМПІАДИ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ»

Постова Світлана Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, доцент, декан фізико-математичного факультету Житомирського державного університету імені Івана Франка


16:00–17:30 МАЙСТЕР-КЛАС

«РОЗВИТОК ЛІДЕРСТВА ТА EDI (РІВНОСТІ, РІЗНОМАНІТНОСТІ ТА ІНКЛЮЗІЇ) ЧЕРЕЗ ІМЕРСИВНІ АРТ-ПРАКТИКИ»

Мараховська Наталя Владиславівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри романо-германської філології Маріупольського державного університету


лютого 2024 р. (п’ятниця) НАУКОВО-ПРАКТИЧНІ ЗАХОДИ


10:00–10:30 МАЙСТЕР-КЛАС

«ЛІДЕРСТВО ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ОСВІТИ 4.0»

Жук Михайло Васильович, кандидат філософських наук, доцент, завідувач кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДВНЗ Університет менеджменту освіти НАПН України


10:30–11:30 ТРЕНІНГ

«ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ З УЧНЯМИ ТА УЧЕНИЦЯМИ В ОНЛАЙН-ФОРМАТІ»

Бутурлим Тетяна Іванівна, кандидат педагогічних наук, директор Центру мовної та цифрової освіти «Школа успіху»


11:30–12:30 ФОКУС-ГРУПА З УЧАСНИКАМИ КОНФЕРЕНЦІЇ В ФОРМАТІ СВІТОВОГО КАФЕ

«ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ»

Винничук Роксолана Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту персоналу та адміністрування Національного університету «Львівська політехніка»


12:30–13:10 МАЙСТЕР-КЛАС

«РОЛЬ ЛІДЕРСТВА ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ»

Замелюк Марія Іванівна, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради


13:10–13:40 МАЙСТЕР-КЛАС

«ЛІДЕР І ЛІДЕРСТВО: ЯК ПІДТРИМАТИ ТА РЕСУРСУВАТИ»

Шустова Марія Андріївна, практичний психолог Ліцею № 23 міста Житомира імені М. Очерета


13:40–14:10 НАРАТИВНИЙ ТРЕНІНГ

«ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ З УЧНЯМИ ТА УЧЕНИЦЯМИ В ОНЛАЙН-ФОРМАТІ»

Чепурна Ганна Леонідівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри Психології та креативних індустрій Національного університету «Чернігівська політехніка»


14:10–15:00 ТРЕНІНГ

«АСЕРТИВНІСТЬ ЯК ЗАПОРУКА ЛІДЕРСЬКОГО УСПІХУ»

Діра Надія Олександрівна, доктор філософії PhD 011, практичний психолог Васильківського ЦДЮТ Васильківської міської ради Київської області


15:00–15:30 ДИСКУСІЯ ЗА ПРОБЛЕМАТИКОЮ ЗАХОДУ ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ Порядок


Опублікував заступник голови з інформаційної політики, керівник інформаційного департаменту правління Громадської організації «Рух за життя та гідність людини», фундатор і координатор духовно-просвітницьких платформ «Захист християнських цінностей – основи життя та сім’ї в Україні», «Християни про справедливу війну»,
магістр освітніх, педагогічних наук
магістр права,
журналіст
Олександр Кривенко
+380632413681,
krivenkokorr@ukr.net

Немає коментарів:

Дописати коментар

Школа синергії освіти і духовності: конференція збирає науковців і практиків

Школа синергії освіти і духовності: конференція збирає науковців і практиків https://christianpedagogyukraineabroad.blogspot.com/2024/10/150...