ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ШКОЛА АДАПТИВНОГО УПРАВЛІННЯ
УКРАЇНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ
ГРОМАДСЬКА СПІЛКА «АСОЦІАЦІЯ З РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ
ТА НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ «УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ»
НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
ІНСТИТУТ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БІОРЕСУРСІВ І ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО
ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА «ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ»
БЕРДЯНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ СЕМЕНА КУЗНЕЦЯ
ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР «МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК УКРАЇНИ»
ГУМАНІТАРНО-ПРИРОДНИЧОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ЯНА ДЛУГОША В ЧЕНСТОХОВІ, ПОЛЬЩА
МІЖНАРОДНА КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЯ АСОЦІАЦІЯ (ICEA), (USA)
УКРАЇНО-АМЕРИКАНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ПРАЦІВНИКІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ
COMMUNITY COLLEGES OF SPOKANE
ІБК ІНЖЕНЕРНОГО БЮРО GMBH & CO. KG, ВЮРЦБУРГ, НІМЕЧЧИНА
ПРОГРАМА
ЧЕТВЕРТОЇ МІЖНАРОДНОЇ ЛІТНЬОЇ НАУКОВОЇ ONLINE-ШКОЛИ
АДАПТИВНІ ПРОЦЕСИ В ОСВІТІ
04.07-05.07.2023
року
Четверта
міжнародна літня наукова опііпе-школа «Адаптивні процеси в освіті» є
інтеграційною, єднає науковців, здобувачів наукових ступенів та роботу різних
наукових шкіл: літньої наукової школи ГО «Школа адаптивного управління
соціально-педагогічними системами», наукової школи Бердянського державного
педагогічного університету, презентацію досягнень науковців та здобувачів
третього рівня вищої освіти Інституту професійної освіти Національної академії
педагогічних наук України, літньої школи молодого вченого ДЗВО «Університет
менеджменту освіти» НАПН України та наукові мандри із зарубіжжя. Такий формат
проведення є нетрадиційним та відповідає контексту глобалізаційних процесів в
освіті.
Мета
проведення Літньої наукової online-школи: обговорення актуальних питань розвитку
адаптивного управління в умовах трансформаційних процесів в освіті.
Цільова
аудиторія: науковці,
науково-педагогічні працівники, педагоги, аспіранти, докторанти, Здобувачі
наукових ступенів, управлінці всіх рангів, які зацікавлені в цифровій розбудові
системи освіти України взагалі й Нової української школи зокрема на адаптивних
засадах.
Формат проведення заходу - цифровий.
Літня школа проводиться за посиланням:
4.07.2023
https://us02web.zoom.us/j/85766386744?pwd=d2VhbENZcVV0K29DRjNwRzc4SmZxUT09
5.07.2023
https://us02web.zoom.us/i/83741044369?pwd=QkFzWXllMW00aiVPc1dGNWtMazhaZz
Трансляція на Youtube
4.07.2023
https://youtube.com/live/mDuFT0lhtzs?feature=share
5.07.2023
https://youtube.com/live/uDei4BuKCYU?feature=share
організаційний
комітет
Єльникова Галина Василівна (голова)/Yelnykova
Halyna - доктор педагогічних наук,
професор, голова Ради Громадської організації «Школа адаптивного управління
соціально-педагогічними системами», професор Української інженерно-педагогічної
академії, м. Харків.
Рябова Зоя Вікторівна (заст. голови)/Ryabova
Zoya - доктор педагогічних наук,
професор, заступник голови Ради Громадської організації «Школа адаптивного
управління соціально-педагогічними системами», завідувач кафедри менеджменту
освіти та права Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет
менеджменту освіти НАПН України», м. Київ.
Купріянов Олександр Володимирович (співголова)/Kupriyanov Oleksandr -
доктор технічних наук,
професор, проректор з наукової роботи Української інженерно - педагогічної
академії, м. Харків.
Кретович Світлана Сергіївна/Kretovich Svitlana - кандидат педагогічних наук,
завідувач відділом освіти та науки Департаменту з питань внутрішньої та
гуманітарної політики Офісу Президента України.
Ничкало Нелля Григорівна/Nychkalo Nellya - доктор педагогічних наук,
професор, дійсний член НАПН України, академік-секретар Відділення професійної
освіти і освіти дорослих НАПН України.
Ануфрієва Оксана Леонідівна/Anyfriieva Oksana - кандидат педагогічних наук,
завідувач аспірантурою і докторантурою ДЗВО «Університет менеджменту освіти
НАПН України», м. Київ.
Бачієва Лариса Олександрівна/Bachiieva Larysa - кандидат педагогічних наук,
доцент; доцент кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Української
інженерно - педагогічної академії; м. Харків.
Боднар Оксана
Степанівна/Bodnar Oksana - доктор педагогічних наук,
професор; професор кафедри педагогіки та менеджменту освіти Тернопільського
національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, м.
Тернопіль.
Гоу Кванденг / Gou QUANDENG - заступник директора
Нормальний університет Нейцзян, Центр інформаційного будівництва та
обслуговування, [Neijiang Normal University, Information Construction and Service Centre, Deputy Director] Китайська Народна Республіка;
здобувач PhD Харківського національного економічного університету
імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна;
Жук Михайло Васильович/ Zhuk Mykhailo - експерт Україно-Американської
асоціації працівників вищої школи (UAACE) (США); Expert of the Ukrainian-American Association of Higher Education Employees (USA).
Кириченко Микола Олексійович/Kirichenko Mykola - доктор філософії, член- кореспондент Національної
академії наук вищої освіти України, ректор ДЗВО «Університет менеджменту
освіти» Національної академії педагогічних наук України, м. Київ.
Кравець Світлана Григорівна/Kravets Svitlana - кандидат педагогічних наук,
старший дослідник, старший науковий співробітник
лабораторії зарубіжних систем професійної освіти і навчання, завідувач кафедри
професійної освіти і навчання Інституту професійної освіти НАПН України, м.
Київ.
Крижко Василь Васильович/Kryzhko Vasil - кандидат педагогічних наук,
професор, завідувач кафедри менеджменту та адміністрування Бердянського
державного педагогічного університету, м. Бердянськ.
Кубіцький Сергій Олегович / Sergii Kubitskiy - кандидат педагогічних наук,
професор, завідувач кафедри управління та освітніх технологій Національного
університету біоресурсів і природокористування України, м. Київ, Україна;
Лазарєв Микола Іванович/Lazariev Mykola - доктор педагогічних наук,
професор, професор кафедри краєзнавчо-туристичної роботи, соціальних і гуманітарних
наук Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків.
Лузан Людмила Олександрівна / Liudmyla LUZAN - кандидат педагогічних наук,
проректор з навчальної роботи КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», член Громадської організації «Школа
адаптивного
управління соціально-педагогічними системами»,
м. Харків,
Україна;
Любченко Надія Василівна / Nadia Lyubchenko - кандидат педагогічних наук,
доцент, доцент кафедри менеджменту освіти та права Центрального інституту
післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти НАПН України», м.
Київ.
Маріола Міровська / Mariola Mirovska - завідувач кафедри соціальної
політики, соціальної роботи та
туризму факультету соціальних наук Гуманітарно-природничого
університету імені Яна Длугоша в Ченстохові, доктор педагогічних наук
(габілітований),
професор (Республіка Польща) (Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Dlugosza w Czçstochowie)..
Олена Сайтз/Olena Sаitz -
міжнародний
освітній консультант, засновник і віце- президент Міжнародної культурно-освітньої
асоціації (ICEA), віце-президент Українсько-
американської асоціації педагогів коледжів (UAACE) (США); International educational consultant, founder and vice-president of the International Cultural Education Association (ICEA), vice-president of the Ukrainian-American Association of College Educators (UAACE) (USA)
Покроєва Любов Денисівна/Pokroyeva Lyubov - кандидат педагогічних наук, доцент, ректор КВНЗ
«Харківська академія неперервної освіти», м. Харків.
Полякова Ганна
Анатоліївна/Poliakova Hanna - кандидат педагогічних наук,
доцент, доцент кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу
Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, м.
Харків.
Савченко Ірина Миколаївна/Savchenko Iryna
- кандидат
педагогічних наук, старший науковий співробітник, учений секретар Національного
центру «Мала академія наук України», м. Київ.
Сафонов Юрій
Миколайович /Safonov Yuriy - доктор економічних наук,
професор - заступник директора з науково-методичної роботи Державної наукової
установи «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти та науки
України, м. Київ.
Сорочан Тамара Михайлівна/Sorochan Tamara - доктор педагогічних наук,
професор, заслужений працівник освіти України, директор Центрального інституту
післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Національної
академії педагогічних наук України, м. Київ.
Юрген Коберляйн-Керлер/Juergen Koeberlein-Kerler, професор, доктор філософії, генеральний директор ІБК
Інженерного бюро GmbH & Co. KG, Вюрцбург, Німеччина. Juergen Koeberlein-Kerler, Professor, Doktor, Ph.D, CEO,
IBK Ingenieurbuero Koeberlein GmbH & Co. KG, Wuerzburg, Germany.
Центр
організації і проведення: м. Харків, вул. Університетська, 16, Українська
інженерно-педагогічна академія; м. Київ, вул. Січових Стрільців, 52-а, ДЗВО
«Університет менеджменту освіти» НАПН України.
Робочі мови: українська, англійська.
ПРОГРАМНИЙ РЕГЛАМЕНТ
|
|
П Р О Г Р А М А
ЧЕТВЕРТОЇ
МЇЖНАРОДНОЇ ЛЇТНЬОЇ НАУКОВОЇ О^ШЕ-
АДАПТИВНІ ПРОЦЕСИ В ОСВІТІ
День перший 04.07.2023 Час
10.00-17.00
Регламент:
Привітання
- до 2 хвилин
Доповідь на пленарному засіданні - до 7 хвилин
Виступ з інформацією у колі наукових панелей - до 5 хвилин
Повідомлення - до 3 хвилин
Офіційне привітання та відкриття заходу
Час 10.00-10.30
ДО ВІТАННЯ / Gretting:
Єльникова Галина Василівна (голова)/Yelnykova
Halyna - доктор педагогічних наук, професор,
голова Ради Громадської організації «Школа адаптивного управління
соціально-педагогічними системами», професор Української інженерно-педагогічної
академії, м. Харків.
Купріянов Олександр Володимирович (співголова)/Kupriyanov Oleksandr -
доктор технічних наук,
професор, проректор з наукової роботи Української інженерно - педагогічної
академії, м. Харків.
Кретович Світлана Сергіївна/Kretovich Svitlana - кандидат педагогічних наук,
завідувач відділом освіти та науки Департаменту з питань внутрішньої та
гуманітарної політики Офісу Президента України.
Муранова Наталія
Петрівна / Nataliya Muranova -доктор педагогічних наук,
професор, проректор з науково-педагогічної, освітньої роботи та міжнародних
зв’язків ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна
Сорочан Тамара Михайлівна / Sorochan Tamara - доктор педагогічних наук,
професор, заслужений працівник освіти України, директор Центрального інституту
післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м.
Київ, Україна
Савченко Ірина Миколаївна/Savchenko Iryna
- кандидат
педагогічних наук, старший науковий співробітник, учений секретар Національного
центру «Мала академія наук України», м. Київ.
10.30-
11.00
Виступ
академіка-секретаря Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН
України
Нелля НИЧКАЛО, доктор
педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, академік-секретар
Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України, м. Київ, Україна.
Nelly
HRYHORIVNA, Doctor of Pedagogical Sciences, professor, active member of
the National Academy of Sciences of Ukraine, Academician-Secretary of the
Department of Vocational and Adult Education of the National Academy of
Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
11.0- 11.30
Інформація
про роботу сектору координації наукових досліджень членів міжвідомчої ради НАПН
України та відповіді на актуальні питання здобувачів наукових ступенів
|
11.30-12.30 |
|
Online-виступи науковців, здобувачів
наукових ступенів та партнерів ГО ШАУСПС/ Online |
||
speeches of
scientists, academic degrees and partners of the P О SAMSРS |
|
Модератор
/ Moderator: доктор
педагогічних наук, професор / Doctor of Pedagogical Sciences, Professor Галина Єльникова / Halyna
YELNYKOVA |
1.
Розвиток механізмів адаптації дослідницької діяльності
здобувачів наукових ступенів до мінливих умов сьогодення [Development of mechanisms for adapting the research activities of degree holders to the changing conditions of today]
Галина ЄЛЬНИКОВА, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки,
методики та менеджменту освіти, Українська інженерно-педагогічна академія, м.
Харків, Україна. Halyna YELNYKOVA,
Doctor of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Professor of the
Department ofPedagogy, Methodology and Management ofEducation, Ukrainian
Engineering and Pedagogical Academy, Kharkiv, Ukraine.
2.Освіта 4.0+ в Україні як платформа
успішних реформ [Education 4.0+ in
Ukraine as a platform for successful reforms]
Михайло
ЖУК, кандидат філософських наук, доцент, КЗ Сумський обласний
інститут післядипломної педагогічної освіти, доцент кафедри
соціально-гуманітарної освіти, м. Суми, Україна.
Mykhailo ZHUK, Candidate of Philosophical
Sciences, Associate Professor, KZ Sumy Regional Institute of Postgraduate
Pedagogical Education, Associate Professor of the Department of Social and
Humanitarian Education, Sumy, Ukraine.
3.
Формування наукового апарату педагогічного дослідження [Formation of the scientific apparatus of pedagogical
research]
Ольга ЛУЧАНІНОВА,
доктор педагогічних наук, професор кафедри інженерної педагогіки ННІ «Інститут
промислових і бізнес-технологій» Українського державного університету науки і
технологій, м. Дніпро, Україна.
Olga LUCHANINOVA, Doctor of
Pedagogical Sciences, Associate Professor, Professor of the Institute of
Industrial and Business Technologies of the Ukrainian State University of
Science and Technology, Dnipro, Ukraine.
4.Особливості
організанізації дослідно-експериметальної роботи аспірантів в умовах воєнного
стану [Peculiarities of the
organization of research and experimental work of graduate students under
martial law]
Ганна
КРАВЧЕНКО, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри
педагогіки, іноземної філології та перекладу Харківський національний
економічний університет імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна.
Hanna KRA VCHENKO, Doctor of
Pedagogical Sciences, Associate Professor, Professor of the Department of
Pedagogy, Foreign Philology and Translation of Semyon Kuznets Kharkiv National
University of Economics, Kharkiv, Ukraine.
5. Методи та організація наукових
досліджень [Methods and organization
of scientific research]
Олена ЛАВРЕНТЬЄВА,
доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри інноваційних технологій з
педагогіки, психології та соціальної роботи ВНЗ "Університет імені
Альфреда Нобеля", м. Дніпро, Україна.
Olena LAVRENTIEVA , Doctor
of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the Innovative Technologies in
Pedagogy, Psychology and Social Work Department, Alfred Nobel University,
Dnipro, Ukraine.
6. Поетапна технологія адаптації
українців шляхом інтеграції і взаємодії з інституціями Німеччини [Step-bystep technology of adaptation of Ukrainians
through integration and interaction with German institutions]
Аннета ЛУК’ЯНЕНКО,
координатор для українців у громаді Швангау, працівниця мерії селища Швангау,
Баварія, Німеччина.
Anneta LUKYANENKO, coordinator for
Ukrainians in the community of Schwangau, employee of the town hall of the
village of Schwangau, Bavaria, Germany.
7.
Результати всеукраїнського експерименту «Створення STEAM-центру на базі Криворізького
навчально- виробничого Центру професійної (професійно-технічної) освіти» [The results of the
all-Ukrainian experiment "Creation of a STEAM center on the basis of the
Kryvyi Rih Educational and Industrial Center of Vocational (Vocational and
Technical) Education"]
Ірина
САВЧЕНКО, кандидат педагогічних наук, старший науковий
співробітник, учений секретар Національного центру «Мала академія наук
України», м. Київ, Україна.
Iryna
SAVCHENKO, Candidate of Pedagogical Sciences, senior researcher,
scientific secretary of the National Center "Small Academy of Sciences of
Ukraine", Kyiv, Ukraine.
8.
Формування стійкого інтересу у здобувачів освіти до
дослідної діяльності засобами інтерактивного музею науки [The formation of a
sustainable interest among students in research activities by means of an
interactive museum of science]
Ярослав САВЧЕНКО,
аспірант, науковий співробітник Інституту обдарованої дитини Національної
академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна.
Yaroslav SAVCHENKO, graduate
student, researcher at the Institute of the Gifted Child of the National
Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
Учасники / Participants
9.
Від медіаграмотності до медіакультури керівника закладу
загальної середньої освіти: управлінський аспект у реаліях сьогодення [From media literacy to media culture of the head of a general secondary education institution: management aspect in today's realities]
Надія БІЛИК,
доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогічної майстерності та
інклюзивної освіти, Полтавська академія неперервної освіти ім. М. В.
Остроградського, м. Полтава, Україна.
Nadiya BILYK, Doctor of Pedagogical
Sciences, Associate Professor, Professor of the Department of Pedagogical
Mastery and Inclusive Education, Poltava Academy of Continuing Education named
after M. V. Ostrogradskyi, Poltava, Ukraine.
10. Розвиток адаптивних можливостей
дітей та молоді в умовах нових соціальних викликів [Development of adaptive capabilities of children and
youth in the conditions of new social challenges]
Валентина
КОСТІНА, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри
соціальної роботи і соціальної педагогіки ХНПУ імені Г.С. Сковороди, м. Харків,
Україна.
Valentina
KOSTINA, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of
the Department
11.
Адаптивні підходи до наставництва у вищій школі в умовах
воєнного стану [Adaptive approaches to
mentoring in higher education under martial law]
Ольга ЄРЬОМЕНКО,
доктор педагогічних наук, доцент, Комунальний заклад «Харківська
гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, м. Харків,
Україна.
Olga EREMENKO, Doctor of Pedagogical
Sciences, Associate Professor, Communal Institution "Kharkiv Humanitarian
and Pedagogical Academy " of the Kharkiv Regional Council, Kharkiv,
Ukraine.
12. Тенденції онлайн навчання [Trends in online learning]
Олена ЄЛЬНИКОВА,
кандидат педагогічних наук, Інтеграційні курси WIFI, Австрія,
Бад Ішль, учасник.
Olena YELNYKOVA, PhD,
Pedagogical School Management, WIFI Institute Integration Courses, Austria,
BadIschl, participant.
13.
Розвиток освітнього середовища закладу вищої освіти [Development of the educational environment of the
institution of higher education]
Г анна ПОЛЯКОВА,
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент, Харківський національний
економічний університет імені Семена Кузнеця, доцент кафедри педагогіки,
іноземної філології та перекладу, м. Харків, Україна.
Hanna POLYAKOVA, Candidate of
Pedagogical Sciences, Associate Professor, Semyon Kuznets Kharkiv National
University of Economics, Associate Professor of the Department of Pedagogy,
Foreign Philology and Translation, Kharkiv, Ukraine.
14. Адаптивні процеси в педагогічній
практиці [Adaptive processes in
pedagogical practice]
Тетяна САВЄЛЬЄВА,
кандидат педагогічних наук, Харківський машинобудівний фаховий коледж,
заступник директора з навчальної роботи, м. Харків, Україна.
Tetiana SAVYELYEVA, Candidate of
Pedagogical Sciences, Kharkiv Mechanical Engineering College, Deputy Director
of Educational Work, Kharkiv, Ukraine.
15.
Особливості навчання українських школярів англійській
мові в умовах адаптивних класів німецької середньої школи [The special features of
the Ukrainian children English language studying in the circumstances of the
German Middle School adaptive classes]
Алла БРАЦЛАВСЬКА,
учитель англійської мови в українських класах середньої школи міста Байерсдорф,
Німеччина.
Alla BRATSLAVSKA, English
language teacher in Ukrainian classes in Baiersdorf Mittelschule, Germany.
16.
Розвиток самоосвітньої діяльності студентів засобами
відкритого інформаційного освітнього середовища [Development of
self-educational activities of students by means of an open informational
educational environment]
Ярослав
ПІВЕНЬ, здобувач ступеня доктора філософії, ВНЗ «Університет
імені Альфреда Нобеля», м. Дніпро, Україна.
Yaroslav PIVEN, PhD
candidate, Alfred Nobel University, Dnipro, Ukraine.
17. Педагогічні технології формування
професійного іміджу майбутніх керівників закладів освіти [Pedagogical technologies of forming the professional
image of future heads of educational institutions]
Анастасія
ТИТАРЕНКО, здобувач ступеня доктора філософії, ВНЗ «Університет
імені Альфреда Нобеля», м. Дніпро, Україна.
Anastasia TYTARENKO,
Doctor of Philosophy degree holder, «Alfred Nobel University», Dnipro, Ukraine.
18. СМАРТ-технології в системі
фахової передвищої освіти: аналіз проблеми [SMART technologies in the system of professional
preliminary higher education: analysis of the problem]
Тетяна
ФІЛАТЕНКО, здобувач доктора філософії, Криворізький державний
педагогічний
університет, м. Кривий Ріг,
Україна.
Tatyana FILATENKO,
graduate student, Kryvyi Rih State Pedagogical University, Kryvyi Rih, Ukraine.
19.
Адаптивні процеси в освіті [Adaptive processes in
education]
Ірина СКОРОХОДОВА,
викладач, Липкуватівський аграрний фаховий коледж, м. Липкуватівка, Харківська
область, Україна.
Iryna SKOROKHODOVA, teacher, Lypkuvativka Agricultural Vocational College,
Lypkuvativka, Kharkiv Region, Ukraine.
12.30-
13.00
Online-дискурс: доповіді наукової школи Бердянського державного педагогічного
університету / Online discourse: reports of the scientific school of Berdyan State Pedagogical University
Модератор / Moderator:
кандидат
педагогічних наук, професор / Doctor in Education (Pedagogy),
Василь Крижко / Vasyl
Kryzhko
1.
Творення провідницьких станів у магістерській підготовці
керівників закладів загальної середньої освіти [Creation of leadership positions in master's training of heads of general secondary education institutions]
Василь КРИЖКО,
кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту та
адміністрування Бердянського державного педагогічного університету, м.
Запоріжжя, Україна.
Vasil
KRYZHKO, PhD in Education, Professor, Head of the Department of
Management and Administration at Berdyansk State Pedagogical University,
Zaporizhzhia, Ukraine.
2.
Провідницькі якості майбутніх керівників закладів
загальної середньої освіти [Leadership qualities of future heads of
general secondary education institutions]
Юлія КОНДРАТЕНКО,
аспірантка ІІІ року навчання Бердянського державного педагогічного
університету, м. Запоріжжя, Україна.
Yuliia
KONDRATENKO, a third-year postgraduate PhD student at Berdyansk State
Pedagogical University. , Zaporizhzhia, Ukraine.
13.0-
14.00
Презентація досягнень науковців та здобувачів наукових ступенів Інституту
професійної освіти НАПН України / Presentation of the
achievements of scientists and degree holders of the Institute of Professional
Education of the National Academy of Sciences of Ukraine
Модератор / Moderator:
кандидат
педагогічних наук, старший дослідник / Candidate of Pedagogical Sciences, Senior
Researcher
Світлана КРАВЕЦЬ/ Svitlana
KRAVETS
1.
Презентація досвіду науковців Інституту професійної
освіти НАПН України щодо організації партнерських відносин для розвитку
наукових досліджень у системі професійної освіти України [Presentation of the
experience of scientists of the Institute of Vocational Education of the
National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine in organizing partnerships
for the development of scientific research in the system of vocational
education of Ukraine]
Світлана КРАВЕЦЬ,
кандидат педагогічних наук, старший дослідник, старший науковий співробітник
лабораторії зарубіжних систем професійної освіти і навчання, докторантка
Інституту професійної освіти НАПН України, м. Київ, Україна.
Svitlana KRAVETS,Candidate of
Pedagogical Sciences, Senior Researcher, Senior Research Officer of the
Laboratory of Foreign Systems of Vocational Education and Training, Doctorate
Student of the Institute of Vocational Education of the NAES of Ukraine, Kyiv,
Ukraine.
2. Веб платформа «Партнерський
простір 015»: зміст та функціонування сайту [Web platform «Partner Space 015»: content
and functioning of the site]
Дар’я
ВОРОНІНА-ПРИГОДІИ, науковий співробітник лабораторії зарубіжних систем
професійної освіти і навчання Інституту професійної освіти НАПН України, м.
Київ, Україна.
Daria VORONINA-PRYHODII, Researcher at
the Foreign Systems of Vocational Education and Training Laboratory Institute
of Vocational Education NAES of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
3. Дослідження проблем розвитку
державно-приватного партнерства у галузі легкої промисловості [A research on the problems of developing
public-private partnerships in the light industry]
Голда
ВИНОГРАДСЬКА, аспірантка Інституту професійної освіти НАПН України,
Голова Національного галузевого партнерства в легкій промисловості України, м.
Київ, Україна.
Golda VYNOGRADSKA, postgraduate
student of the Institute of Vocational Education of the National Academy of
Educational Sciences of Ukraine, Head of the national industry partnership in
the light industry of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
4.
Значення професійно-термінологічної компетентності для
налагодження конструктивної педагогічної взаємодії у підготовці майбутніх
фахових молодших бакалаврів із агроінженерїї [The importance of professional
terminological competence for taxation of constructive pedagogical interaction
in the training of future professional junior bachelors in agricultural
engineering]
Катерина БАЗИЛІВСЬКА,
аспірантка Інституту професійної освіти НАПН України, викладач української мови
та літератури Житомирського агротехнічного фахового коледжу, м. Житомир,
Україна.
Katerina BAZYLIVSKA, postgraduate
student of the Institute of Vocational Education of the National Academy of
Educational Sciences of Ukraine, Teacher of Ukrainian language and literature
at Zhytomyr Agricultural and Technical College, Zhytomyr, Ukraine.
14.0-
14.30
Наукові зустрічі: мандри зарубіжжя: ІБК Інженерного бюро GmbH & Co. KG, Вюрцбург, Німеччина
/ Scientific meetings: travels abroad: IBK Ingenieurbuero Koeberlein GmbH & Co. KG, Wuerzburg, Germany.
Модератор / Moderator:
аспірантка / Postgraduate Student
Олена СУХОВЕРХОВА /Olena SUKHOVERKHOVA
Наука,
освіта та професійна гнучкість у контексті майбутніх ринків праці та робочих
місць [Science, education and professional flexibility in the context of future labor markets and jobs]
Юрген
КОБЕРЛЯЙН-КЕРЛЕР, професор, доктор філософії, генеральний директор ІБК
Інженерного бюро GmbH &
Co. KG, Вюрцбург, Німеччина.
Juergen KOEBERLEIN-KERLER eberlein GmbH & Co.
KG, Wuerzburg, Germany.
14.30-
16.45
Workshop - Міжнародна Україно-Американська
асоціація працівників вищої школи (UAACE) (США), Міжнародна культурна
освітня асоціація (ICEA) / Workshop - International Ukrainian-American Association of Higher Education Employees (UAACE), International Cultural and Educational Association (ICEA) (USA)
Різноманітність
педагогічних адаптаційних практик у Сполучених штатах / The Diversity of |
||
|
Pedagogical
Adaptation Practices in the United States |
|
1. Освітня стратегія
українсько-американської діаспори в сучасному шкільному навчальному процесі,
адаптація та комунікація [Educational strategy of the Ukrainian American diaspora in the modern school educational process, adoption and communication] Олена САЙТЗ, віце-президент
Україно-Американської асоціації працівників вищої школи (UAACE) (США). віце-президент
Міжнародної культурної освітньої асоціації (ICEA). Elena
SEITZ, founder and vice-president of the
International Cultural Education Association (ICEA), vice-president of the
Ukrainian American Association of College Educators (UAACE) (USA). |
2.
Система шкіл українознавства «Рідна школа» при Шкільній
Раді Українського Конгресового Комітету Америки - головна сітка організації
українського шкільництва [The school system of Ukrainian studies «Native school» under the School Council of the Ukrainian Congressional Committee of America - the main network for the organization of Ukrainian schooling]
Наталія
ПОНАМОРЬОВА, директор української школи імені В. Стуса, учасниця
української спільноти, член ради українських шкіл в Америці.
Nataliya
PONAMORYOVA, is the director of the Ukrainian school named after V.
Stus, a member of the Ukrainian community, a member of the board of Ukrainian
schools in America.
3.
Адаптація дітей з України в американському освітньому
просторі на прикладі навчання в Українськоі Католицькій школи Святого Миколая в
Чикаго [Adoption of children from Ukraine in the American educational field on
the example of the St. Nicholas Cathedral School in Chicago]
Вікторія РОЖЕЛЮК,
доктор економічних наук, професор, ЗУНУ. Проживає з родиною в Чикаго.
Victoria
ROZHELIUK, Doctor of Economics, professor, WUNU. Lives with his
family in Chicago.
4.
У рамках своєї роботи в школі Монтессорі , як педагог ,
вона побачила, що страх темряви дуже поширений серед дітей шкільного віку. Ця
книга допоможе дітям подолати цей страх, а також отримати космічну перспективу.
Безсумнівно, це було натхненне її навчанням Монтессорі, космічної навчальною
програмою та дітьми, з якими вона працює. Можливо, ця книга допоможе дітям в
Україні [As a part of her journey as a Montessori educator, she sees how fear of darkness is very common among school age children. This book helps children
overcome this fear and to gain a cosmic perspective. It was inspired by her
Montessori training, the cosmic curriculum, and the children she works with.
Before she read it to class, she asked the children to raise their hand if they
were afraid of the dark. Seven out of eleven children raised their hands. Maybe
this book will help kids in Ukraine]
Оксана КОВАЛЬ,
Монтессорі-педагог із Чикаго анонсує вихід своєї нової книжки «Боїться
темряви».
Oksana KOVAL, Montessori educator from
Chicago announcing the release of her new book «Afraid of the Dark».
5.
Огляд американського університетського досвіду підготовки
вчителів початкових шкіл та роль університетської бібліотеки в адаптаціі
студентів першого року навчання [Review of the American University
experience in training elementary school teachers and the role of the
University’s Library in the first-year students adaptation]
Наталія МЕЛЬНИК,
кандидат економічних наук, доцент, Західноукраїнський Національний Університет,
з січня 2023 року на стажуванні в Університеті Західного Кентуккі, Боулінг
Грін, США.
Nataliya MELNYK,
PhD, Associate Professor, West Ukrainian National University, since January
2023 on an internship at the Western Kntucky University, Bowling Green, USA.
День другий 05.07.2023 Час
10.00-17.00
10.0- 11.30
Workshop-презентація досягнень науковців та здобувачів наукових
ступенів Університету менеджменту освіти НАПН України / Workshop-presentation of the achievements of scientists and degree
holders of the University of Management of Education of the National Academy of
Sciences of Ukraine
Модератори / Moderators:
кандидат
педагогічних наук, доцент / Ph.D in Education (Pedagogy), Associate Professor Оксана
АНУФРІЄВА / Oksana ANYFRIIEVA доктор
педагогічних наук, професор / Professor, Doctor in Education (Pedagogy),
Зоя РЯБОВА / Zoya
RYABOVA
1.
Нормативне забезпечення науково-дослідної діяльності
здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти [Normative provision of research activity of applicants of the third (educational and scientific) level of higher education]
Оксана АНУФРІЄВА, кандидат
педагогічних наук, завідувач аспірантурою і докторантурою ДЗВО «Університет
менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.
Oksana ANUFRIEVA, Candidate of Pedagogical Sciences, Head of Postgraduate
and Doctoral Studies at the University of Educational Management of the
National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
2. Толерантність до невизначеності,
як чинник суб’єктивного благополуччя дорослої людини [Tolerance to uncertainty as a factor in the
subjective well-being of an adult]
Еллада
ПАКАЛЕНКАЙТЕ, аспірантка ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН
України, НАПН України, м. Київ, Україна.
Hellada PAKALENKAITE,
PhD student of the University of Educational Management, National Academy of
Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
3.
Управління розвитком творчого потенціалу вчителів
української мови і літератури в умовах неформальної освіти [Management of the
development of the creative potential of teachers of the Ukrainian language and
literature in the conditions of informal education]
Тетяна
КОРОІД, аспірантка ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН
України, м. Київ, Україна.
Tetyana KOROID, PhD
student of the University of Educational Management, National Academy of
Sciences of Ukraine, Ukraine.
4. Побудова моделі цифрової культури
педагога [Construction of a model
of the teacher's digital culture]
Галина
ГЕРМАНСОН, аспірантка ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН
України, м. Київ, Україна.
Halyna HERMANSON,
graduate student of the University of Educational Management, National Academy
of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
5. Сервіси Google як інструментарій науковця-дослідника [Google services as a toolkit of a scientist -
researcher]
Світлана АНТОЩУК,
кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри відкритих освітніх систем
та інформаційно-комунікаційних технологій ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
НАПН України, м. Київ, Україна; Людмила КОНДРАТОВА,
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри відкритих освітніх систем та
інформаційно-комунікаційних технологій ДЗВО «Університет менеджменту освіти»
НАПН
України,
м. Київ, Україна.
Svitlana ANTOSHCHUK,
Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Head of the Department
of Open Educational Systems and Information and Communication Technologies of
the University of Educational Management of the National Academy of Sciences of
Ukraine, Ukraine; Lyudmila
KONDRATOVA, Candidate of Pedagogical Sciences,
Associate Professor, Associate Professor of the Department of Open Educational
Systems and Information and Communication Technologies of the Educational
Management University of the National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv,
Ukraine.
6. Квалімеричний підхід в наукових
дослідженнях [Qualimeric approach in
scientific research]
Зоя
РЯБОВА, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри
менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України,
м. Київ, Україна.
Zoya RYABOVA,
Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Head of the Department of
Educational Management and Law of the State Educational Institution
"University of Educational Management" of the National Academy of
Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
7.
Міжнародна освітня виставка як засіб полімодельного
професійного розвитку науково-педагогічних працівників: управлінський аспект [International
educational exhibition as a means of multi-model professional development of
scientific and pedagogical workers: management aspect]
Олена ОСТРЯНСЬКА, кандидат педагогічних
наук, доцент, доцент кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет
менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна. Olena OSTRYANSKA,
Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Associate Professor of
the Department of Education Management and Law of the Educational Management
University "University of Education Management" National Academy of
Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
8. Фундаментальна акмеологія - наука ХХІ століття [Fundamental acmeology is a science of the 21st
century]
Валентина ГЛАДКОВА,
доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри менеджменту освіти та
права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.
Valentina HLADKOVA, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of
the Department of Educational Management and Law of the Educational Management
University "University of Educational Management" National Academy of
Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
9. Менеджмент якості фахової
підготовки артистів цирку в національній системі освіти [Quality management of professional training of circus
artists in the national education system]
Андрій
ПИР, аспірант ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН
України, м. Київ, Україна
Andriy PYR, PhD
student of the University of Educational Management of the National Academy of
Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
Учасники / Participants
10. Формування комунікативної
компетентності майбутніх медичних сестер у фаховій підготовці [Formation of communicative competence of future nurses in professional training]
Юлія ОСТАПЕНКО,
аспірантка ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ,
Україна.
Yulia OSTAPENKO, PhD student of the University of Educational Management,
National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
11. Духовні і моральні основи
здоров’я, безпеки і добробуту людини і суспільства [Spiritual and moral foundations of health, safety and
well-being of man and society]
Сіданіч
ІРИНА, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри
педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти ДЗВО «Університет менеджменту
освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.
Iryna SIDANICH, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Head of the
Department of Pedagogy, Administration and Special Education of the Educational
Management University of the National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv,
Ukraine.
12.
Проблема духовно-морального виховання студентів у
педагогічній теорії [The problem of spiritual and moral education of
students in pedagogical theory]
Олександр
КРИВЕНКО, заступник голови з інформаційної політики, керівник
інформаційного департаменту правління Громадської організації "Рух за життя та гідність людини", м. Київ, Україна.
Oleksandr
KRYVENKO, deputy chairman for information policy, head of the
information department of the board Non-governmental organization "The movement for humans’ life and dignity", Kyiv, Ukraine.
13.
Кластерний підхід в управлінні розвитком системи освіти [A cluster approach in
managing the development of the education system]
Надія ЛЮБЧЕНКО, кандидат педагогічних
наук, доцент, доцент кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет
менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна. Nadiia LIUBCHENKO,
Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Associate Professor of
the Department of Educational Management and Law of the Educational Management
University "University of Educational Management" National Academy of
Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
14.
Громадянська освіта як фундамент євроінтеграційних
прагнень України [Civic education as the foundation of Ukraine's
European integration aspirationsy
Юрій ДЕМЕДЮК,
кандидат історичних наук, Державна установа «Український інститут розвитку
освіти», докторант ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ,
Україна.
Yuriy DEMEDYUK, Candidate of Historical Sciences, State Institution
"Ukrainian Institute for Development of Education", Doctoral student
of DZVO "University of Education Management" National Academy of
Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
15.
Підготовка майбутніх керівників закладів освіти в умовах
магістратури: проблеми та перспективи [Training of future heads of educational
institutions under conditions of master's degree: problems and prospects]
Тетяна РОЖНОВА, кандидат педагогічних наук,
доцент, директор Інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет
менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна. Tetyana ROZHNOVA, Candidate
of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Director of the Institute of Management
and Psychology of the Educational Management University of the National Academy
of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
16.
Психолого-педагогічні аспекти особистісного
життєпроектування майбутніх фахівців [Psychological and pedagogical aspects of
personal life planning of future specialists]
Наталія
ЗАЄЦЬ, доктор PhD, ДЗВО
«Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.
Nataliya ZAYETS, Doctor
PhD, University of Educational Management, National Academy of Sciences of
Ukraine, Kyiv, Ukraine.
17.
Дослідження процесу формування державної політики у сфері
забезпечення якості вищої освіти [Study of the process of formation of state
policy in the field of quality assurance of higher education]
Олена КОВРИГА, кандидат
наук з державного управління, доцент, доцент кафедри менеджменту освіти та
права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.
Olena
KOVRYGA, Candidate of Sciences in Public
Administration, Associate Professor, Associate.
Professor of the Department of Education Management
and Law of the Educational Management University "University of Education
Management" National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
18.
Розвиток маркетингових комунікацій закладу загальної
середньої освіти [Development of marketing communications of the
institution of general secondary education]
Дмитро
БОРСУК, управління освіти Шевченківського району, м. Київ,
Україна.
Dmytro BORSUK,
Department of Education of Shevchenkiv District, Kyiv, Ukraine.
19.
Розвиток маркетингових компетентностей керівників гуртків
закладів позашкільної освіти [Development of marketing competencies of
heads of groups of extracurricular education institutions]
Олеся БОРСУК, Центр творчості дітей та
юнацтва «Шевченківець», м. Київ, Україна. Olesya BORSUK,
Shevchenkivets Center for Creativity, Kyiv, Ukraine.
20.
Система освітнього менеджменту багатопрофільних закладів
позашкільної освіти [The system of educational management of
multidisciplinary institutions of extracurricular education]
Ірина МОСЯКОВА,
кандидат педагогічних наук, Центр творчості дітей та юнацтва «Шевченківець», м.
Київ, Україна.
Iryna MOSYAKOVA, Candidate of Pedagogical Sciences, Center for Creativity
of Children and Youth "Shevchenkivets", Kyiv, Ukraine.
21.
Психологія особистісного розвитку [Psychology of personal
development]
Наталія ШКУРЕНКО, аспірантка
ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.
Nataliya SHKURENKO, postgraduate student of the University of Education
Management, National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
22.
Особливості управління закладами освіти в умовах криз [Peculiarities of
management of educational institutions in crisis conditions]
Лариса ОЛІФІРА,
кандидат педагогічних наук, доцент. Заступник директора Центрального інституту
післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м.
Київ, Україна
Larisa OLIFIRA, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor.
Deputy Director of the Central Institute of Postgraduate Education "University
of Education Management" National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv,
Ukraine.
23.
Теоретичні та методичні засади проєктування
консалтингової діяльності в закладі вищої освіти в умовах невизначеності [Theoretical and
methodological principles of consulting design activity in the institution of
higher education in conditions of uncertainty]
Віра ДРАГУНОВА, кандидат педагогічних
наук, доцент, доцент кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет
менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна Vira DRAGUNOVA, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Associate
Professor of the Department of Education Management and Law of the Educational
Management University "University of Education Management" National
Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
24.
Забезпечення якості в закладах позашкільної освіти [Quality assurance in
out-of-school education institutions]
Тамара ПІКОЖ,
старший викладач кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет
менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна
Tamara
PIKOZH, senior lecturer of the Department of
Education Management and Law of the University of Educational Management of the
National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
11.30-
12.00
Інтерактивні зустрічі за інтересами щодо розроблення
інноваційних ідей в дисертаційних дослідженнях / Interactive
meetings based on interests regarding the development of innovative ideas in
dissertation research
Модератор
/ Moderator:
доктор
педагогічних наук, професор / Doctor of Pedagogical
Sciences, Professor Галина Єльникова / Halyna
YELNYKOVA
1.
Ефективні управлінські рішення як фактор успіху
організації [Effective management
decisions as a factor of organizational success]
Оксана БОДНАР,
доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та менеджменту
освіти, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира
Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.
Oksana BODNAR, Doctor of Pedagogical
Sciences, Professor, Professor of the Department of Pedagogy and Management of
Education, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University,
Ternopil, Ukraine.
2.
Інноватизація вітчизняної освіти як нагальна вимога
відтворення економіки у повоєнний період [Innovation of national education as an
urgent requirement for the reconstruction of the economy in the post-war
period]
Людмила ШТЕФАН, доктор
педагогічних наук, професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти,
Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків, Україна. Liudmyla
SHTEFAN, Doctor of Pedagogical Sciences, Associate Professor,
Professor of the Department ofPedagogy, Methodology and Management ofEducation,
Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, Kharkiv, Ukraine.
3.
Система розбудови індивідуальної траєкторії професійного
розвитку педагога в умовах підвищення кваліфікації [The system of building
an individual trajectory of a teacher's professional development in the
conditions of professional development]
Людмила
ЛУЗАН, кандидат педагогічних наук, КВНЗ «Харківська академія
неперервної освіти», проректор з навчальної роботи, м. Харків, Україна.
Liudmyla
LUZAN, Candidate of Pedagogical Sciences, KVZ «Kharkiv Academy
of Continuing Education», vice-rector for
educational work, Kharkiv, Ukraine.
|
12.00-13.30 |
|
|
Online-виступи науковців та здобувачів
наукових ступенів кафедри |
педагогіки та |
менеджменту освіти Тернопільського
національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка / Online
presentations by scientists and degree holders of the Department of Pedagogy
and |
||
Education
Management of Volodymyr Hnatyuk Ternopil National Pedagogical University |
|
|
|
|
|
|
Модератори
/ Moderators:
доктор педагогічних наук,
професор / Professor, Doctor in Education (Pedagogy),
Оксана БОДНАР/ Oksana
Bodnar
1. Адаптивний вектор концепцій
розвитку приватних шкіл в Україні [Adaptive
vector of private school development concepts in Ukraine]
Оксана БОДНАР,
доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та менеджменту
освіти, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира
Гнатюка, м. Тернопіль, Україна; Ірина НАУМЕНКО, магістрант
спеціальності 073 Менеджмент, Тернопільський національний педагогічний
університет імені Володимира
Гнатюка, м. Тернопіль,
Україна.
Oksana BODNAR, Doctor of Pedagogical
Sciences, Professor, Professor of the Department of Pedagogy and Management of
Education, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University,
Ternopil, Ukraine; Iryna NAUMENKO,
master's student, specialty 073 Management, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National
Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.
2. Адаптивні аспекти
тайм-менеджменту [Adaptive aspects of time
management]
Ольга СОРОКА, доктор
педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної роботи та менеджменту соціокультурної
діяльності, Тернопільський національний педагогічний університет імені
Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.
Olha SOROKA,
Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the
Department of Social Work and Management of Socio-Cultural Activities, Ternopil
Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.
3.
Потенціал адаптивного підходу у формуванні інклюзивної
компетентності у слухачів курсів післядипломної освіти [The potential of an
adaptive approach in the formation of inclusive competence in postgraduate
students]
Світлана КАЛАУР,
доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної роботи та
менеджменту соціокультурної діяльності, Тернопільський національний
педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.
Svitlana
KALAUR, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of
the Department of Social Work and Management of Socio-Cultural Activities,
Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.
4. Адаптивний дизайн
мультикультурного середовища закладу загальної середньої освіти [Adaptive design of the multicultural environment of a
general secondary education institution]
Галина ГРУЦЬ,
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та менеджменту
освіти, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира
Гнатюка, м. Тернопіль, Україна; Уляна ВОЗЬНА, магістрант
спеціальності 073 Менеджмент, Тернопільський національний педагогічний
університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.
Halyna HRUTS, Candidate of Pedagogical
Sciences, Associate Professor, Associate Professor of the Department of
Pedagogy and Management of Education, Ternopil
Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine; Uliana
VOZNA, master's student, specialty 073 Management, Ternopil
Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.
5.
Врахування адаптивного підходу до аналізу учнівських
портфоліо у контексті формування системи управління якістю освіти у ЗЗСО в
умовах змін [Taking into account the adaptive approach to the
analysis of student portfolios in the context of the formation of the education
quality management system in the educational institutions under conditions of
change]
Оксана
ГОРІШНА, заступник директор закладу загальної середньої освіти
імені Богдана Лепкого, м. Тернопіль, Україна.
Oksana
HORISHNA, Deputy Director of The Bohdan Lepky General Secondary
Education Institution, Ternopil, Ukraine.
6.
Проблеми управління адаптацією учнів до спілкування з
учасниками різних вікових категорій в освітньому процесі [Problems of managing
students' adaptation to communication with participants of different age
categories in the educational process]
Анастасія ХОМАЩУК,
магістр менеджменту, заступник директора з виховної роботи Чернівецький ліцей №
16, м. Чернівці, Україна.
Anastasia KHOMASCHUK,
Master of Management, Deputy Director of Educational Work, Chernivtsi Lyceum
No. 16, Chernivtsi, Ukraine.
7 Адаптивні
акценти реалізації концепції Нової Української Школи [Adaptive accents in the
implementation of the New Ukrainian School concept]
Леся ГАПОН, кандидат
філологічних наук, викладач кафедри української мови та методики її викладання,
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка,
м. Тернопіль, Україна.
Lesya GAPON, Candidate of Philological
Sciences, Teacher of The Department of Ukrainian Language and Methods of its
Teaching, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National
Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.
8. Управління адаптацією учнів до
розвитку інформаційного середовища ліцею [Management of adaptation of students to
the development of the information environment of the lyceum]
Ольга
ЕНЗЕЛЬТ, магістр менеджменту, заступник директора Української
гімназії імені Івана Франка м. Тернопіль, Україна.
Olga
ENZELT, Master of Management, Deputy Director of the Ivan Franko
Ukrainian Gymnasium in Ternopil, Ukraine.
9. Адаптивний контекст у нових
підходах до атестації педагогів закладів загальної середньої освіти [Adaptive context in new
approaches to the certification of teachers of general secondary education
institutions].
Оксана КОЖУШКО, директор Комунального закладу «Острівський
ліцей
Великоберезовицької
селищної ради Тернопільської області», Україна.
Oksana KOZHUSHKO,
Director of the Communal Institution «Ostriv Lyceum of Veliko Berezovytsia
Settlement Council of Ternopil Region», Ukraine.
10. Адаптивний підхід у розвитку
освітнього законодавства України [Adaptive approach in the development of
educational legislation of Ukraine]
Алла
ГІРСЬКА, магістр менеджменту, помічник судді Тернопільського
міськрайонного суду Тернопільської області, Україна.
Alla
GIRSKA, Master of management, Assistant Judge of the Ternopil
city-district court of the Ternopil region, Ukraine.
11. Адаптивне управління
конкурентоспроможністю закладу загальної середньої освіти [Adaptive management of
the competitiveness of the institution of general secondary education]
Марія БОИКО,
кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки і методики
початкової та дошкільної освіти, Тернопільський національний педагогічний
університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна; Сергій
БУТА, магістрант спеціальності 073 Менеджмент, Тернопільський
національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль,
Україна.
Maria
BOYKO, Candidate of Pedagogical Sciences,
Associate Professor, Associate Professor of the Department of Pedagogy and Methods
of Primary and Preschool Education.
Serhii BUTA,
master's student, specialty 073 Management, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National
Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.
12. Управління профорієнтаційною
діяльністю у педагогічному університеті на адаптивних засадах [Management of
vocational guidance activities in a pedagogical university on an adaptive
basis]
Олег
ВИННИЧУК, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри
педагогіки та менеджменту освіти, Тернопільський національний педагогічний
університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна; Олександр СИНЮТА,
магістрант
спеціальності 073
Менеджмент, Тернопільський національний педагогічний університет імені
Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.
Oleg
VYNNYCHUK, Candidate of Pedagogical Sciences,
Associate Professor, Associate Professor of the Department of Pedagogy and
Education Management. Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical
University, Ternopil, Ukraine; Oleksandr
SINYUTA, master's student, specialty 073
Management, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University,
Ternopil, Ukraine.
13.
Контури адаптивного планування освітньої діяльності у
закладі дошкільної освіти в умовах організаційної автономії [Contours of adaptive
planning of educational activity in preschool educational institution in
conditions of organisational autonomy]
Оксана БОДНАР, доктор
педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та менеджменту освіти,
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка,
м. Тернопіль, Україна; Ірина СУПРУН, магістрант
спеціальності 073 Менеджмент, Тернопільський національний педагогічний
університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.
Oksana BODNAR, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of
The Department of Pedagogy and Management of Education; Iryna SUPRUN, master's
student, specialty 073 Management, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National
Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.
13.30-
14.30
Наукові зустрічі: мандри зарубіжжя: презентації
досвіду науковців (online - та offline-режим) Нормальний університет Нейцзян, Китайська Народна
Республіка ; Community colleges of Spokane / Scientific meetings: trips
abroad: presentations of the experience of scientists (online and offline mode)
Neijiang Normal University, People's Republic of China; Community colleges of
Spokane
Модератор
/ Moderator: аспірантка / Postgraduate
Student Олена СУХОВЕРХОВА /Olena SUKHOVERKHOVA
1. Як допомогти студентам
персоналізувати своє навчання [How to
help students personalize their learning]
Гоу КВАНДЕНГ,
заступник директора, Нормальний університет Нейцзян, Центр інформаційного
будівництва та обслуговування, [Neijiang Normal
University, Information Construction and Service Centre, Deputy Director] Китайська
Народна Республіка; здобувач PhD, Харківський
національний економічний університет імені Семена Кузнеця м. Харків, Україна.
Gou QUANDENG,
Neijiang Normal University, Information Construction and Service Centre, Deputy
Director, China.
2. Побудова стандартів управління
якістю підготовки фахівців з фізичного виховання в Китаї [Construction of quality management standards for the
training of physical education specialists in China]
Чжан ЛІАН,
здобувач PhD, Школа фізичного виховання,
Нейцзянський педагогічний університет, провінція Сичуань, Китай, головний
викладач навчально-дослідницького бюро легкої атлетики. Харківський
Національний економічний університет імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна.
Zhang LIAN,
Ph.D., School of Physical Education, Neijiang Pedagogical University, Sichuan Province,
China" chief lecturer of the Educational and Research Bureau of Athletics.
Semyon Kuznets Kharkiv National University of Economics, Kharkiv, Ukraine.
3.Особливості освітнього процесу підготовки бакалаврів за
дисциплінами загальноосвітнього циклу у закладі вищої освіти [Peculiarities of the
educational process of training bachelors in the disciplines of the general
education cycle in the institution of higher education]
Zhang
LEI, аспірант, Харківський
національний економічний університет імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна.
Zhang LEI,
postgraduate student, Semyon Kuznets Kharkiv National University of Economics,
Kharkiv, Ukraine.
4. Експериментальна перевірка моделі
управління формуванням духовної культури у майбутніх учителів музики [Experimental verification of the model of managing
the formation of spiritual culture in
Liu MEIHUAN, аспірант
кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу Харківського національного
економічного університету імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна, доцент
кафедри музики та виконавства Сичуаньського університету мистецтв і науки,
Китай.
Liu MEIHUAN,
postgraduate student of the Department of Pedagogy, Foreign Philology and
Translation, Kharkiv National Economic University, Associate Professor of the
Department of Music and Performing, Sichuan University of Arts and Science,
China.
5. Стратегія залучення та утримання
дорослих студенів у освітньому процесі [Strategy of attraction and retention of adult
students in the educational process]
Захарі КРІСТМАН,
викладач ESL за програмою підготовки
іммігрантів і біженців до коледжу Spokane Community
College, Сполучені Штати Америки.
Zachary CHRISTMAN, ESL instructor Spokane community colleges immigrant and
refugee college readiness program, the United States.
6.
Інтернаціоналізація під час війни: виклики та можливості [Internationalization in Wartime: Challenges and
Opportunities]
Роман НЕСТЕРЕНКО,
старший викладач кафедри іншомовної підготовки, європейської інтеграції та
міжнародного співробітництва, керівник постійно діючої робочої групи з
інтернаціоналізації та проєктної діяльності Української інженерно-педагогічної
академії, м. Харків, Україна.
Roman NESTERENKO, senior lecturer of the department of foreign language
training, European integration and international cooperation, head of the
permanent working group on internationalization and project activities of the
Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, Kharkiv, Ukraine.
|
|
14.30-14.45 |
|
Наукові зустрічі: мандри
зарубіжжя: громада Швангау, Баварія, Німеччина / Scientific |
|||
|
meetings:
travels abroad: Schwangau community, Bavaria, Germany. |
|
|
Компаративний аналіз
українського та німецького ринків інтелектуальної власності щодо адаптації до
нових соціально-економічних викликів [Comparative analysis of the Ukrainian and
German intellectual property markets regarding adaptation to new socio-economic
challenges]
Вікторія
БРУЄВА, волонтер у громаді селища Швангау, Баварія, Німеччина.
Victoria BRUYEVA,
volunteer in the community of Schwangau, Bavaria, Germany.
14.45-15.00
Виступ члена експертної ради Вищої атестаційної
комісії України д.пед.н., професора Лазарєва Миколи Івановича (та відповіді на
актуальні питання здобувачів наукових ступенів) / Speech
by a member of the expert council of the Higher Attestation Commission of
Ukraine Professor, Doctor in Education (Pedagogy) Mycola Lazariev
Досвід роботи експертної ради з педагогічних наук МОН
України [Work experience of the
Expert Council on Pedagogical Sciences of the Ministry of Education and Culture
of Ukraine]
Микола
ЛАЗАРЄВ, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри
педагогіки, методики та менеджменту освіти, Українська інженерно-педагогічна
академія, м. Харків, Україна.
Mycola
LAZARIEV, doctor of pedagogical sciences,
professor, professor of the department of pedagogy, methods and management of
education, Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, Kharkiv, Ukraine.
1.
Організація та методика проведення експериментальної
перевірки організаційно -педагогічних умов розвитку професійної компетентності
вчителів початкової школи [Organization and methodology of conducting
experimental testing of organizational and pedagogical conditions for the
development of professional competence of primary school teachers]
Наталія
БАЦУЛА, аспірантка кафедри педагогіки, методики та менеджменту
освіти Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків, Україна.
Nataliia BATSULA, graduate student of the Department of Pedagogy,
Methodology and Education Management of the Ukrainian Engineering and
Pedagogical Academy, Kharkiv, Ukraine.
2.
Управління впровадженням інноваційних технологій в
освітній процес початкової школи [Management
of the implementation of innovative technologies in the educational process of
primary school]
Ольга
КАЛІНКІНА, заступник директора з навчально- виховної роботи, вчитель
початкових класів Комунальний заклад «Харківський ліцей №61 Харківської міської
ради», м. Харків, Україна.
Olha KALINKINA, deputy
director for educational work, primary school teacher, Communal Institution
"Kharkiv Lyceum No. 61 of the Kharkiv City Council", Kharkiv,
Ukraine.
3.
Адаптація здобувачів у освітньому просторі [Adaptation of students in the educational space]
Марина
КОТЧЕНКО, кандидат біологічних наук, доцент, Дніпровський державний
аграрноекономічний університет, доцент кафедри рослинництва, м. Дніпро, Україна.
Maryna KOTCHENKO, candidate of biological sciences, associate professor,
Dnipro State University of Agrarian Economics, associate professor of the
Department of Crop Production, Dnipro, Ukraine.
4.
Удосконалення системи методичної роботи в закладі загальної
середньої освіти [Improvement of the
methodical work system in the institution of general secondary education]
Інна
КУТЕНСЬКА, Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №57
Харківської міської ради Харківської області, директор, м. Харків, Україна.
Inna KUTENSKA, Kharkiv comprehensive school of grades I-III No. 57 of
Kharkiv city council of Kharkiv region, director, Kharkiv, Ukraine.
5.
Розвиток цифрової компетентності викладачів педагогічних
університетів в системі неформальної освіти [Development of digital competence of
teachers of pedagogical universities in the system of informal education]
Наталя ГОНЧАРОВА,
аспірантка кафедри педагогіки вищої школи ДВНЗ «Донбаський державний
педагогічний університет», Слов'янськ, Донецька область, Україна.
Natalia HONCHAROVA,
graduate student of the Department of Pedagogy of the Higher School of Higher
Education "Donbass State Pedagogical University", Sloviansk, Donetsk
region, Ukraine.
6.
Вплив педагогічної комунікації на ефективність освітнього
процесу в закладах загальної середньої освіти [The influence of
pedagogical communication on the effectiveness of the educational process in
institutions of general secondary education]
Віталій БРИНЬКО,
студент, Харківського національного економічного університету імені Семена
Кузнеця, м. Харків, Україна.
Vitalii BRYNKO, student,
Semyon Kuznets Kharkiv National University of Economics, Kharkiv, Ukraine.
7.
Фізична терапія пацієнтів з остеохондрозом на санаторному
етапі реабілітації [Physical therapy of
patients with osteochondrosis at the sanatorium stage of rehabilitation]
Юрій
ХЛІБОИКО, магістрант, ВДПУ ім. М.Коцюбинського, м Винниця, Україна.
Yurii KHLIBOIKO,
master's student, VDPU named after M. Kotsyubynskoho, Vinnytsia, Ukraine.
8. Марія
МАТЮША, вчитель початкових класів, Харківська загальноосвітня
школа I- Шступенів №111 , вчитель початкових класів, м. Харків, Україна.
Mariia MATIUSHA,
teacher ofprimary classes, Kharkiv comprehensive school of grades I-III №111,
teacher of primary classes, Kharkiv, Ukraine.
9. Марина
ЛАЛА, Херсонський заклад дошкільної
освіти №68 Херсонської міської ради, м. Херсон, Україна.
Maryna LALA, Kherson
Preschool Education Institution No. 68 of the Kherson City Council, Kherson,
Ukraine.
10. Галина
БАБ’ЯК, Львівський фаховий коледж Львівського національного
університету природокористування, м. Львів, Україна.
Halyna BAB ’YaK, Lviv Vocational College of the Lviv National University of
Nature Management, Lviv, Ukraine.
11. Лілія
СКОЧИЛЯС, викладач біології, Вишнянський коледж Львівського
національного університету природокористування, м. Львів, Україна.
Liliia SKOChYLYaS, biology teacher, Vyshnyany College of the Lviv National
University of Nature Management, Lviv, Ukraine.
12. Тетяна
КНИШ, ЗФПО «КММФК», викладач, м. Київ, Україна.
Tetiana KNYSh, ZFPO
"KMMFK", teacher, Kyiv, Ukraine.
15.0-
15.15
Feedback другого дня (online-режим) / Feedback on the second
day (online mode)
Джерело: Оргкомітет
krivenkokorr@ukr.net
https://youtube.com/OleksandrKryvenko
https://www.fb.com/OleksandrKryvenkoUA
https://www.fb.com/FHLDmovement/
https://www.fb.com/groups/ProtectingChristianValues/
https://www.fb.com/groups/christianswar
https://protectingchristianvalues.blogspot.com/
https://www.fb.com/kryvenko.oleksa Київ
Оприлюднено програму Четвертої міжнародної літньої наукової online-школи «Адаптивні процеси в освіті» // Християнська педагогіка в Україні та за кордоном Christian pedagogy in Ukraine and Abroad. 04.07.2023 р. URL: https://christianpedagogyukraineabroad.blogspot.com/2023/07/040918.html
Немає коментарів:
Дописати коментар