Нижче наводимо програму заходу цього дня.
Офіційне привітання та відкриття заходу
Час 10.00-10.30
ДО ВІТАННЯ / Gretting:
Єльникова Галина Василівна (голова)/Yelnykova Halyna - доктор педагогічних наук, професор, голова Ради Громадської організації «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», професор Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків.
Купріянов Олександр Володимирович (співголова)/Kupriyanov Oleksandr -
доктор технічних наук, професор, проректор з наукової роботи Української інженерно - педагогічної академії, м. Харків.
Кретович Світлана Сергіївна/Kretovich Svitlana - кандидат педагогічних наук, завідувач відділом освіти та науки Департаменту з питань внутрішньої та гуманітарної політики Офісу Президента України.
Муранова Наталія Петрівна / Nataliya Muranova -доктор педагогічних наук, професор, проректор з науково-педагогічної, освітньої роботи та міжнародних зв’язків ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна
Сорочан Тамара Михайлівна / Sorochan Tamara - доктор педагогічних наук, професор, заслужений працівник освіти України, директор Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна
Савченко Ірина Миколаївна/Savchenko Iryna - кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, учений секретар Національного центру «Мала академія наук України», м. Київ.
10.30- 11.00
Виступ академіка-секретаря Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України
Нелля НИЧКАЛО, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, академік-секретар Відділення професійної освіти і освіти дорослих НАПН України, м. Київ, Україна.
Nelly HRYHORIVNA, Doctor of Pedagogical Sciences, professor, active member of the National Academy of Sciences of Ukraine, Academician-Secretary of the Department of Vocational and Adult Education of the National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
11.0-11.30
Інформація про роботу сектору координації наукових досліджень членів міжвідомчої ради НАПН України та відповіді на актуальні питання здобувачів наукових ступенів
11.30-12.30
Online-виступи науковців, здобувачів наукових ступенів та партнерів ГО ШАУСПС/ Online
speeches of scientists, academic degrees and partners of the P О SAMSРS
Модератор / Moderator:
доктор педагогічних наук, професор / Doctor of Pedagogical Sciences, Professor Галина Єльникова / Halyna YELNYKOVA
1. Розвиток механізмів адаптації дослідницької діяльності здобувачів наукових ступенів до мінливих умов сьогодення [Development of mechanisms for adapting the research activities of degree holders to the changing conditions of today]
Галина ЄЛЬНИКОВА, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти, Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків, Україна. Halyna YELNYKOVA, Doctor of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Professor of the Department ofPedagogy, Methodology and Management ofEducation, Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, Kharkiv, Ukraine.
2.Освіта 4.0+ в Україні як платформа успішних реформ [Education 4.0+ in Ukraine as a platform for successful reforms]
Михайло ЖУК, кандидат філософських наук, доцент, КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, доцент кафедри соціально-гуманітарної освіти, м. Суми, Україна.
Mykhailo ZHUK, Candidate of Philosophical Sciences, Associate Professor, KZ Sumy Regional Institute of Postgraduate Pedagogical Education, Associate Professor of the Department of Social and Humanitarian Education, Sumy, Ukraine.
3. Формування наукового апарату педагогічного дослідження [Formation of the scientific apparatus of pedagogical research]
Ольга ЛУЧАНІНОВА, доктор педагогічних наук, професор кафедри інженерної педагогіки ННІ «Інститут промислових і бізнес-технологій» Українського державного університету науки і технологій, м. Дніпро, Україна.
Olga LUCHANINOVA, Doctor of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Professor of the Institute of Industrial and Business Technologies of the Ukrainian State University of Science and Technology, Dnipro, Ukraine.
4.Особливості організанізації дослідно-експериметальної роботи аспірантів в умовах воєнного стану [Peculiarities of the organization of research and experimental work of graduate students under martial law]
Ганна КРАВЧЕНКО, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна.
Hanna KRA VCHENKO, Doctor of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Professor of the Department of Pedagogy, Foreign Philology and Translation of Semyon Kuznets Kharkiv National University of Economics, Kharkiv, Ukraine.
5. Методи та організація наукових досліджень [Methods and organization of scientific research]
Олена ЛАВРЕНТЬЄВА, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи ВНЗ "Університет імені Альфреда Нобеля", м. Дніпро, Україна.
Olena LAVRENTIEVA , Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the Innovative Technologies in Pedagogy, Psychology and Social Work Department, Alfred Nobel University, Dnipro, Ukraine.
6. Поетапна технологія адаптації українців шляхом інтеграції і взаємодії з інституціями Німеччини [Step-bystep technology of adaptation of Ukrainians through integration and interaction with German institutions]
Аннета ЛУК’ЯНЕНКО, координатор для українців у громаді Швангау, працівниця мерії селища Швангау, Баварія, Німеччина.
Anneta LUKYANENKO, coordinator for Ukrainians in the community of Schwangau, employee of the town hall of the village of Schwangau, Bavaria, Germany.
7. Результати всеукраїнського експерименту «Створення STEAM-центру на базі Криворізького навчально- виробничого Центру професійної (професійно-технічної) освіти» [The results of the all-Ukrainian experiment "Creation of a STEAM center on the basis of the Kryvyi Rih Educational and Industrial Center of Vocational (Vocational and Technical) Education"]
Ірина САВЧЕНКО, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, учений секретар Національного центру «Мала академія наук України», м. Київ, Україна.
Iryna SAVCHENKO, Candidate of Pedagogical Sciences, senior researcher, scientific secretary of the National Center "Small Academy of Sciences of Ukraine", Kyiv, Ukraine.
8. Формування стійкого інтересу у здобувачів освіти до дослідної діяльності засобами інтерактивного музею науки [The formation of a sustainable interest among students in research activities by means of an interactive museum of science]
Ярослав САВЧЕНКО, аспірант, науковий співробітник Інституту обдарованої дитини Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна.
Yaroslav SAVCHENKO, graduate student, researcher at the Institute of the Gifted Child of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
Учасники / Participants
9. Від медіаграмотності до медіакультури керівника закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект у реаліях сьогодення [From media literacy to media culture of the head of a general secondary education institution: management aspect in today's realities]
Надія БІЛИК, доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри педагогічної майстерності та інклюзивної освіти, Полтавська академія неперервної освіти ім. М. В. Остроградського, м. Полтава, Україна.
Nadiya BILYK, Doctor of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Professor of the Department of Pedagogical Mastery and Inclusive Education, Poltava Academy of Continuing Education named after M. V. Ostrogradskyi, Poltava, Ukraine.
10. Розвиток адаптивних можливостей дітей та молоді в умовах нових соціальних викликів [Development of adaptive capabilities of children and youth in the conditions of new social challenges]
Валентина КОСТІНА, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки ХНПУ імені Г.С. Сковороди, м. Харків, Україна.
Valentina KOSTINA, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the Department
Valentina KOSTINA, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the Department
11. Адаптивні підходи до наставництва у вищій школі в умовах воєнного стану [Adaptive approaches to mentoring in higher education under martial law]
Ольга ЄРЬОМЕНКО, доктор педагогічних наук, доцент, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, м. Харків, Україна.
Olga EREMENKO, Doctor of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Communal Institution "Kharkiv Humanitarian and Pedagogical Academy " of the Kharkiv Regional Council, Kharkiv, Ukraine.
12. Тенденції онлайн навчання [Trends in online learning]
Олена ЄЛЬНИКОВА, кандидат педагогічних наук, Інтеграційні курси WIFI, Австрія, Бад Ішль, учасник.
Olena YELNYKOVA, PhD, Pedagogical School Management, WIFI Institute Integration Courses, Austria, BadIschl, participant.
13. Розвиток освітнього середовища закладу вищої освіти [Development of the educational environment of the institution of higher education]
Г анна ПОЛЯКОВА, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, доцент кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу, м. Харків, Україна.
Hanna POLYAKOVA, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Semyon Kuznets Kharkiv National University of Economics, Associate Professor of the Department of Pedagogy, Foreign Philology and Translation, Kharkiv, Ukraine.
14. Адаптивні процеси в педагогічній практиці [Adaptive processes in pedagogical practice]
Тетяна САВЄЛЬЄВА, кандидат педагогічних наук, Харківський машинобудівний фаховий коледж, заступник директора з навчальної роботи, м. Харків, Україна.
Tetiana SAVYELYEVA, Candidate of Pedagogical Sciences, Kharkiv Mechanical Engineering College, Deputy Director of Educational Work, Kharkiv, Ukraine.
15. Особливості навчання українських школярів англійській мові в умовах адаптивних класів німецької середньої школи [The special features of the Ukrainian children English language studying in the circumstances of the German Middle School adaptive classes]
Алла БРАЦЛАВСЬКА, учитель англійської мови в українських класах середньої школи міста Байерсдорф, Німеччина.
Alla BRATSLAVSKA, English language teacher in Ukrainian classes in Baiersdorf Mittelschule, Germany.
16. Розвиток самоосвітньої діяльності студентів засобами відкритого інформаційного освітнього середовища [Development of self-educational activities of students by means of an open informational educational environment]
Ярослав ПІВЕНЬ, здобувач ступеня доктора філософії, ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», м. Дніпро, Україна.
Yaroslav PIVEN, PhD candidate, Alfred Nobel University, Dnipro, Ukraine.
17. Педагогічні технології формування професійного іміджу майбутніх керівників закладів освіти [Pedagogical technologies of forming the professional image of future heads of educational institutions]
Анастасія ТИТАРЕНКО, здобувач ступеня доктора філософії, ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», м. Дніпро, Україна.
Anastasia TYTARENKO, Doctor of Philosophy degree holder, «Alfred Nobel University», Dnipro, Ukraine.
18. СМАРТ-технології в системі фахової передвищої освіти: аналіз проблеми [SMART technologies in the system of professional preliminary higher education: analysis of the problem]
Тетяна ФІЛАТЕНКО, здобувач доктора філософії, Криворізький державний педагогічний університет, м. Кривий Ріг, Україна.
Tatyana FILATENKO, graduate student, Kryvyi Rih State Pedagogical University, Kryvyi Rih, Ukraine.
19. Адаптивні процеси в освіті [Adaptive processes in education]
Ірина СКОРОХОДОВА, викладач, Липкуватівський аграрний фаховий коледж, м. Липкуватівка, Харківська область, Україна.
Iryna SKOROKHODOVA, teacher, Lypkuvativka Agricultural Vocational College, Lypkuvativka, Kharkiv Region, Ukraine.
12.30- 13.00
Online-дискурс: доповіді наукової школи Бердянського державного педагогічного університету / Online discourse: reports of the scientific school of Berdyan State Pedagogical University
Модератор / Moderator:
кандидат педагогічних наук, професор / Doctor in Education (Pedagogy),
Василь Крижко / Vasyl Kryzhko
Olga EREMENKO, Doctor of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Communal Institution "Kharkiv Humanitarian and Pedagogical Academy " of the Kharkiv Regional Council, Kharkiv, Ukraine.
12. Тенденції онлайн навчання [Trends in online learning]
Олена ЄЛЬНИКОВА, кандидат педагогічних наук, Інтеграційні курси WIFI, Австрія, Бад Ішль, учасник.
Olena YELNYKOVA, PhD, Pedagogical School Management, WIFI Institute Integration Courses, Austria, BadIschl, participant.
13. Розвиток освітнього середовища закладу вищої освіти [Development of the educational environment of the institution of higher education]
Г анна ПОЛЯКОВА, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, доцент кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу, м. Харків, Україна.
Hanna POLYAKOVA, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Semyon Kuznets Kharkiv National University of Economics, Associate Professor of the Department of Pedagogy, Foreign Philology and Translation, Kharkiv, Ukraine.
14. Адаптивні процеси в педагогічній практиці [Adaptive processes in pedagogical practice]
Тетяна САВЄЛЬЄВА, кандидат педагогічних наук, Харківський машинобудівний фаховий коледж, заступник директора з навчальної роботи, м. Харків, Україна.
Tetiana SAVYELYEVA, Candidate of Pedagogical Sciences, Kharkiv Mechanical Engineering College, Deputy Director of Educational Work, Kharkiv, Ukraine.
15. Особливості навчання українських школярів англійській мові в умовах адаптивних класів німецької середньої школи [The special features of the Ukrainian children English language studying in the circumstances of the German Middle School adaptive classes]
Алла БРАЦЛАВСЬКА, учитель англійської мови в українських класах середньої школи міста Байерсдорф, Німеччина.
Alla BRATSLAVSKA, English language teacher in Ukrainian classes in Baiersdorf Mittelschule, Germany.
16. Розвиток самоосвітньої діяльності студентів засобами відкритого інформаційного освітнього середовища [Development of self-educational activities of students by means of an open informational educational environment]
Ярослав ПІВЕНЬ, здобувач ступеня доктора філософії, ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», м. Дніпро, Україна.
Yaroslav PIVEN, PhD candidate, Alfred Nobel University, Dnipro, Ukraine.
17. Педагогічні технології формування професійного іміджу майбутніх керівників закладів освіти [Pedagogical technologies of forming the professional image of future heads of educational institutions]
Анастасія ТИТАРЕНКО, здобувач ступеня доктора філософії, ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», м. Дніпро, Україна.
Anastasia TYTARENKO, Doctor of Philosophy degree holder, «Alfred Nobel University», Dnipro, Ukraine.
18. СМАРТ-технології в системі фахової передвищої освіти: аналіз проблеми [SMART technologies in the system of professional preliminary higher education: analysis of the problem]
Тетяна ФІЛАТЕНКО, здобувач доктора філософії, Криворізький державний педагогічний університет, м. Кривий Ріг, Україна.
Tatyana FILATENKO, graduate student, Kryvyi Rih State Pedagogical University, Kryvyi Rih, Ukraine.
19. Адаптивні процеси в освіті [Adaptive processes in education]
Ірина СКОРОХОДОВА, викладач, Липкуватівський аграрний фаховий коледж, м. Липкуватівка, Харківська область, Україна.
Iryna SKOROKHODOVA, teacher, Lypkuvativka Agricultural Vocational College, Lypkuvativka, Kharkiv Region, Ukraine.
12.30- 13.00
Online-дискурс: доповіді наукової школи Бердянського державного педагогічного університету / Online discourse: reports of the scientific school of Berdyan State Pedagogical University
Модератор / Moderator:
кандидат педагогічних наук, професор / Doctor in Education (Pedagogy),
Василь Крижко / Vasyl Kryzhko
1. Творення провідницьких станів у магістерській підготовці керівників закладів загальної середньої освіти [Creation of leadership positions in master's training of heads of general secondary education institutions]
Василь КРИЖКО, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту та адміністрування Бердянського державного педагогічного університету, м. Запоріжжя, Україна.
Vasil KRYZHKO, PhD in Education, Professor, Head of the Department of Management and Administration at Berdyansk State Pedagogical University, Zaporizhzhia, Ukraine.
2. Провідницькі якості майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти [Leadership qualities of future heads of general secondary education institutions]
Юлія КОНДРАТЕНКО, аспірантка ІІІ року навчання Бердянського державного педагогічного університету, м. Запоріжжя, Україна.
Yuliia KONDRATENKO, a third-year postgraduate PhD student at Berdyansk State Pedagogical University. , Zaporizhzhia, Ukraine.
13.0- 14.00
Презентація досягнень науковців та здобувачів наукових ступенів Інституту професійної освіти НАПН України / Presentation of the achievements of scientists and degree holders of the Institute of Professional Education of the National Academy of Sciences of Ukraine
Модератор / Moderator:
кандидат педагогічних наук, старший дослідник / Candidate of Pedagogical Sciences, Senior
Researcher
Світлана КРАВЕЦЬ/ Svitlana KRAVETS
Василь КРИЖКО, кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту та адміністрування Бердянського державного педагогічного університету, м. Запоріжжя, Україна.
Vasil KRYZHKO, PhD in Education, Professor, Head of the Department of Management and Administration at Berdyansk State Pedagogical University, Zaporizhzhia, Ukraine.
2. Провідницькі якості майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти [Leadership qualities of future heads of general secondary education institutions]
Юлія КОНДРАТЕНКО, аспірантка ІІІ року навчання Бердянського державного педагогічного університету, м. Запоріжжя, Україна.
Yuliia KONDRATENKO, a third-year postgraduate PhD student at Berdyansk State Pedagogical University. , Zaporizhzhia, Ukraine.
13.0- 14.00
Презентація досягнень науковців та здобувачів наукових ступенів Інституту професійної освіти НАПН України / Presentation of the achievements of scientists and degree holders of the Institute of Professional Education of the National Academy of Sciences of Ukraine
Модератор / Moderator:
кандидат педагогічних наук, старший дослідник / Candidate of Pedagogical Sciences, Senior
Researcher
Світлана КРАВЕЦЬ/ Svitlana KRAVETS
1. Презентація досвіду науковців Інституту професійної освіти НАПН України щодо організації партнерських відносин для розвитку наукових досліджень у системі професійної освіти України [Presentation of the experience of scientists of the Institute of Vocational Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine in organizing partnerships for the development of scientific research in the system of vocational education of Ukraine]
Світлана КРАВЕЦЬ, кандидат педагогічних наук, старший дослідник, старший науковий співробітник лабораторії зарубіжних систем професійної освіти і навчання, докторантка Інституту професійної освіти НАПН України, м. Київ, Україна.
Svitlana KRAVETS,Candidate of Pedagogical Sciences, Senior Researcher, Senior Research Officer of the Laboratory of Foreign Systems of Vocational Education and Training, Doctorate Student of the Institute of Vocational Education of the NAES of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
2. Веб платформа «Партнерський простір 015»: зміст та функціонування сайту [Web platform «Partner Space 015»: content and functioning of the site]
Дар’я ВОРОНІНА-ПРИГОДІИ, науковий співробітник лабораторії зарубіжних систем професійної освіти і навчання Інституту професійної освіти НАПН України, м. Київ, Україна.
Daria VORONINA-PRYHODII, Researcher at the Foreign Systems of Vocational Education and Training Laboratory Institute of Vocational Education NAES of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
3. Дослідження проблем розвитку державно-приватного партнерства у галузі легкої промисловості [A research on the problems of developing public-private partnerships in the light industry]
Голда ВИНОГРАДСЬКА, аспірантка Інституту професійної освіти НАПН України, Голова Національного галузевого партнерства в легкій промисловості України, м. Київ, Україна.
Golda VYNOGRADSKA, postgraduate student of the Institute of Vocational Education of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine, Head of the national industry partnership in the light industry of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
4. Значення професійно-термінологічної компетентності для налагодження конструктивної педагогічної взаємодії у підготовці майбутніх фахових молодших бакалаврів із агроінженерїї [The importance of professional terminological competence for taxation of constructive pedagogical interaction in the training of future professional junior bachelors in agricultural engineering]
Катерина БАЗИЛІВСЬКА, аспірантка Інституту професійної освіти НАПН України, викладач української мови та літератури Житомирського агротехнічного фахового коледжу, м. Житомир, Україна.
Katerina BAZYLIVSKA, postgraduate student of the Institute of Vocational Education of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine, Teacher of Ukrainian language and literature at Zhytomyr Agricultural and Technical College, Zhytomyr, Ukraine.
14.0-14.30
Наукові зустрічі: мандри зарубіжжя: ІБК Інженерного бюро GmbH & Co. KG, Вюрцбург, Німеччина / Scientific meetings: travels abroad: IBK Ingenieurbuero Koeberlein GmbH & Co. KG, Wuerzburg, Germany.
Модератор / Moderator:
аспірантка / Postgraduate Student
Олена СУХОВЕРХОВА /Olena SUKHOVERKHOVA
Наука, освіта та професійна гнучкість у контексті майбутніх ринків праці та робочих місць [Science, education and professional flexibility in the context of future labor markets and jobs]
Юрген КОБЕРЛЯЙН-КЕРЛЕР, професор, доктор філософії, генеральний директор ІБК Інженерного бюро GmbH & Co. KG, Вюрцбург, Німеччина.
Juergen KOEBERLEIN-KERLER eberlein GmbH & Co.
KG, Wuerzburg, Germany.
14.30- 16.45
Workshop - Міжнародна Україно-Американська асоціація працівників вищої школи (UAACE) (США), Міжнародна культурна освітня асоціація (ICEA) / Workshop - International Ukrainian-American Association of Higher Education Employees (UAACE), International Cultural and Educational Association (ICEA) (USA)
Різноманітність педагогічних адаптаційних практик у Сполучених штатах / The Diversity of
Pedagogical Adaptation Practices in the United States
1. Освітня стратегія українсько-американської діаспори в сучасному шкільному навчальному процесі, адаптація та комунікація [Educational strategy of the Ukrainian American diaspora in the modern school educational process, adoption and communication]
Олена САЙТЗ, віце-президент Україно-Американської асоціації працівників вищої школи (UAACE) (США). віце-президент Міжнародної культурної освітньої асоціації (ICEA).
Elena SEITZ, founder and vice-president of the International Cultural Education Association (ICEA), vice-president of the Ukrainian American Association of College Educators (UAACE) (USA).
2. Система шкіл українознавства «Рідна школа» при Шкільній Раді Українського Конгресового Комітету Америки - головна сітка організації українського шкільництва [The school system of Ukrainian studies «Native school» under the School Council of the Ukrainian Congressional Committee of America - the main network for the organization of Ukrainian schooling]
Наталія ПОНАМОРЬОВА, директор української школи імені В. Стуса, учасниця української спільноти, член ради українських шкіл в Америці.
Світлана КРАВЕЦЬ, кандидат педагогічних наук, старший дослідник, старший науковий співробітник лабораторії зарубіжних систем професійної освіти і навчання, докторантка Інституту професійної освіти НАПН України, м. Київ, Україна.
Svitlana KRAVETS,Candidate of Pedagogical Sciences, Senior Researcher, Senior Research Officer of the Laboratory of Foreign Systems of Vocational Education and Training, Doctorate Student of the Institute of Vocational Education of the NAES of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
2. Веб платформа «Партнерський простір 015»: зміст та функціонування сайту [Web platform «Partner Space 015»: content and functioning of the site]
Дар’я ВОРОНІНА-ПРИГОДІИ, науковий співробітник лабораторії зарубіжних систем професійної освіти і навчання Інституту професійної освіти НАПН України, м. Київ, Україна.
Daria VORONINA-PRYHODII, Researcher at the Foreign Systems of Vocational Education and Training Laboratory Institute of Vocational Education NAES of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
3. Дослідження проблем розвитку державно-приватного партнерства у галузі легкої промисловості [A research on the problems of developing public-private partnerships in the light industry]
Голда ВИНОГРАДСЬКА, аспірантка Інституту професійної освіти НАПН України, Голова Національного галузевого партнерства в легкій промисловості України, м. Київ, Україна.
Golda VYNOGRADSKA, postgraduate student of the Institute of Vocational Education of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine, Head of the national industry partnership in the light industry of Ukraine, Kyiv, Ukraine.
4. Значення професійно-термінологічної компетентності для налагодження конструктивної педагогічної взаємодії у підготовці майбутніх фахових молодших бакалаврів із агроінженерїї [The importance of professional terminological competence for taxation of constructive pedagogical interaction in the training of future professional junior bachelors in agricultural engineering]
Катерина БАЗИЛІВСЬКА, аспірантка Інституту професійної освіти НАПН України, викладач української мови та літератури Житомирського агротехнічного фахового коледжу, м. Житомир, Україна.
Katerina BAZYLIVSKA, postgraduate student of the Institute of Vocational Education of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine, Teacher of Ukrainian language and literature at Zhytomyr Agricultural and Technical College, Zhytomyr, Ukraine.
14.0-14.30
Наукові зустрічі: мандри зарубіжжя: ІБК Інженерного бюро GmbH & Co. KG, Вюрцбург, Німеччина / Scientific meetings: travels abroad: IBK Ingenieurbuero Koeberlein GmbH & Co. KG, Wuerzburg, Germany.
Модератор / Moderator:
аспірантка / Postgraduate Student
Олена СУХОВЕРХОВА /Olena SUKHOVERKHOVA
Наука, освіта та професійна гнучкість у контексті майбутніх ринків праці та робочих місць [Science, education and professional flexibility in the context of future labor markets and jobs]
Юрген КОБЕРЛЯЙН-КЕРЛЕР, професор, доктор філософії, генеральний директор ІБК Інженерного бюро GmbH & Co. KG, Вюрцбург, Німеччина.
Juergen KOEBERLEIN-KERLER eberlein GmbH & Co.
KG, Wuerzburg, Germany.
14.30- 16.45
Workshop - Міжнародна Україно-Американська асоціація працівників вищої школи (UAACE) (США), Міжнародна культурна освітня асоціація (ICEA) / Workshop - International Ukrainian-American Association of Higher Education Employees (UAACE), International Cultural and Educational Association (ICEA) (USA)
Різноманітність педагогічних адаптаційних практик у Сполучених штатах / The Diversity of
Pedagogical Adaptation Practices in the United States
1. Освітня стратегія українсько-американської діаспори в сучасному шкільному навчальному процесі, адаптація та комунікація [Educational strategy of the Ukrainian American diaspora in the modern school educational process, adoption and communication]
Олена САЙТЗ, віце-президент Україно-Американської асоціації працівників вищої школи (UAACE) (США). віце-президент Міжнародної культурної освітньої асоціації (ICEA).
Elena SEITZ, founder and vice-president of the International Cultural Education Association (ICEA), vice-president of the Ukrainian American Association of College Educators (UAACE) (USA).
2. Система шкіл українознавства «Рідна школа» при Шкільній Раді Українського Конгресового Комітету Америки - головна сітка організації українського шкільництва [The school system of Ukrainian studies «Native school» under the School Council of the Ukrainian Congressional Committee of America - the main network for the organization of Ukrainian schooling]
Наталія ПОНАМОРЬОВА, директор української школи імені В. Стуса, учасниця української спільноти, член ради українських шкіл в Америці.
Nataliya PONAMORYOVA, is the director of the Ukrainian school named after V. Stus, a member of the Ukrainian community, a member of the board of Ukrainian schools in America.
3. Адаптація дітей з України в американському освітньому просторі на прикладі навчання в Українськоі Католицькій школи Святого Миколая в Чикаго [Adoption of children from Ukraine in the American educational field on the example of the St. Nicholas Cathedral School in Chicago]
Вікторія РОЖЕЛЮК, доктор економічних наук, професор, ЗУНУ. Проживає з родиною в Чикаго.
Victoria ROZHELIUK, Doctor of Economics, professor, WUNU. Lives with his family in Chicago.
4. У рамках своєї роботи в школі Монтессорі , як педагог , вона побачила, що страх темряви дуже поширений серед дітей шкільного віку. Ця книга допоможе дітям подолати цей страх, а також отримати космічну перспективу. Безсумнівно, це було натхненне її навчанням Монтессорі, космічної навчальною програмою та дітьми, з якими вона працює. Можливо, ця книга допоможе дітям в Україні [As a part of her journey as a Montessori educator, she sees how fear of darkness is very common among school age children. This book helps children overcome this fear and to gain a cosmic perspective. It was inspired by her Montessori training, the cosmic curriculum, and the children she works with. Before she read it to class, she asked the children to raise their hand if they were afraid of the dark. Seven out of eleven children raised their hands. Maybe this book will help kids in Ukraine]
Оксана КОВАЛЬ, Монтессорі-педагог із Чикаго анонсує вихід своєї нової книжки «Боїться темряви».
Oksana KOVAL, Montessori educator from Chicago announcing the release of her new book «Afraid of the Dark».
5. Огляд американського університетського досвіду підготовки вчителів початкових шкіл та роль університетської бібліотеки в адаптаціі студентів першого року навчання [Review of the American University experience in training elementary school teachers and the role of the University’s Library in the first-year students adaptation]
Наталія МЕЛЬНИК, кандидат економічних наук, доцент, Західноукраїнський Національний Університет, з січня 2023 року на стажуванні в Університеті Західного Кентуккі, Боулінг Грін, США.
Nataliya MELNYK, PhD, Associate Professor, West Ukrainian National University, since January 2023 on an internship at the Western Kntucky University, Bowling Green, USA.
Дивіться 1-й день Четвертої міжнародної літньої наукової online-школи «Адаптивні процеси в освіті» // Християнська педагогіка в Україні та за кордоном Christian pedagogy in Ukraine and Abroad. 04.07.2023 р. URL: https://christianpedagogyukraineabroad.blogspot.com/2023/07/072053.html
3. Адаптація дітей з України в американському освітньому просторі на прикладі навчання в Українськоі Католицькій школи Святого Миколая в Чикаго [Adoption of children from Ukraine in the American educational field on the example of the St. Nicholas Cathedral School in Chicago]
Вікторія РОЖЕЛЮК, доктор економічних наук, професор, ЗУНУ. Проживає з родиною в Чикаго.
Victoria ROZHELIUK, Doctor of Economics, professor, WUNU. Lives with his family in Chicago.
4. У рамках своєї роботи в школі Монтессорі , як педагог , вона побачила, що страх темряви дуже поширений серед дітей шкільного віку. Ця книга допоможе дітям подолати цей страх, а також отримати космічну перспективу. Безсумнівно, це було натхненне її навчанням Монтессорі, космічної навчальною програмою та дітьми, з якими вона працює. Можливо, ця книга допоможе дітям в Україні [As a part of her journey as a Montessori educator, she sees how fear of darkness is very common among school age children. This book helps children overcome this fear and to gain a cosmic perspective. It was inspired by her Montessori training, the cosmic curriculum, and the children she works with. Before she read it to class, she asked the children to raise their hand if they were afraid of the dark. Seven out of eleven children raised their hands. Maybe this book will help kids in Ukraine]
Оксана КОВАЛЬ, Монтессорі-педагог із Чикаго анонсує вихід своєї нової книжки «Боїться темряви».
Oksana KOVAL, Montessori educator from Chicago announcing the release of her new book «Afraid of the Dark».
5. Огляд американського університетського досвіду підготовки вчителів початкових шкіл та роль університетської бібліотеки в адаптаціі студентів першого року навчання [Review of the American University experience in training elementary school teachers and the role of the University’s Library in the first-year students adaptation]
Наталія МЕЛЬНИК, кандидат економічних наук, доцент, Західноукраїнський Національний Університет, з січня 2023 року на стажуванні в Університеті Західного Кентуккі, Боулінг Грін, США.
Nataliya MELNYK, PhD, Associate Professor, West Ukrainian National University, since January 2023 on an internship at the Western Kntucky University, Bowling Green, USA.
Олександр Кривенко – заступник голови з інформаційної політики, керівник інформаційного департаменту правління Громадської організації «Рух за життя та гідність людини», член Громадської організації «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», фундатор і координатор духовно-просвітницьких платформ «Християнська педагогіка в Україні та за кордоном Christian pedagogy in Ukraine and Abroad», «Захист християнських цінностей – основи життя та сім’ї в Україні», «Християни про справедливу війну», магістр освітніх, педагогічних наук, магістр права, журналіст
+380632413681,
krivenkokorr@ukr.net
https://youtube.com/OleksandrKryvenko
https://www.fb.com/OleksandrKryvenkoUA
https://www.fb.com/FHLDmovement/
https://www.fb.com/groups/ProtectingChristianValues/
https://www.fb.com/groups/christianswar
https://protectingchristianvalues.blogspot.com/
https://www.fb.com/kryvenko.oleksa Київ
krivenkokorr@ukr.net
https://youtube.com/OleksandrKryvenko
https://www.fb.com/OleksandrKryvenkoUA
https://www.fb.com/FHLDmovement/
https://www.fb.com/groups/ProtectingChristianValues/
https://www.fb.com/groups/christianswar
https://protectingchristianvalues.blogspot.com/
https://www.fb.com/kryvenko.oleksa Київ
Читайте також:
Немає коментарів:
Дописати коментар