середа, 5 липня 2023 р.

Дивіться 2-й день Четвертої міжнародної літньої наукової online-школи «Адаптивні процеси в освіті»



Подаємо відповідну програму цього дня Школи.

День другий 05.07.2023 Час 10.00-17.00

10.0- 11.30

Workshop-презентація досягнень науковців та здобувачів наукових ступенів Університету менеджменту освіти НАПН України / Workshop-presentation of the achievements of scientists and degree holders of the University of Management of Education of the National Academy of Sciences of Ukraine

Модератори / Moderators:

кандидат педагогічних наук, доцент / Ph.D in Education (Pedagogy), Associate Professor Оксана АНУФРІЄВА / Oksana ANYFRIIEVA доктор педагогічних наук, професор / Professor, Doctor in Education (Pedagogy), Зоя РЯБОВА / Zoya RYABOVA

1. Нормативне забезпечення науково-дослідної діяльності здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти [Normative provision of research activity of applicants of the third (educational and scientific) level of higher education]

Оксана АНУФРІЄВА, кандидат педагогічних наук, завідувач аспірантурою і докторантурою ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.

Oksana ANUFRIEVA, Candidate of Pedagogical Sciences, Head of Postgraduate and Doctoral Studies at the University of Educational Management of the National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

2. Толерантність до невизначеності, як чинник суб’єктивного благополуччя дорослої людини [Tolerance to uncertainty as a factor in the subjective well-being of an adult]

Еллада ПАКАЛЕНКАЙТЕ, аспірантка ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, НАПН України, м. Київ, Україна.

Hellada PAKALENKAITE, PhD student of the University of Educational Management, National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

3. Управління розвитком творчого потенціалу вчителів української мови і літератури в умовах неформальної освіти [Management of the development of the creative potential of teachers of the Ukrainian language and literature in the conditions of informal education]

Тетяна КОРОІД, аспірантка ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.

Tetyana KOROID, PhD student of the University of Educational Management, National Academy of Sciences of Ukraine, Ukraine.

4. Побудова моделі цифрової культури педагога [Construction of a model of the teacher's digital culture]

Галина ГЕРМАНСОН, аспірантка ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.

Halyna HERMANSON, graduate student of the University of Educational Management, National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

5. Сервіси Google як інструментарій науковця-дослідника [Google services as a toolkit of a scientist - researcher]

Світлана АНТОЩУК, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри відкритих освітніх систем та інформаційно-комунікаційних технологій ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна; Людмила КОНДРАТОВА, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри відкритих освітніх систем та інформаційно-комунікаційних технологій ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.

Svitlana ANTOSHCHUK, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Head of the Department of Open Educational Systems and Information and Communication Technologies of the University of Educational Management of the National Academy of Sciences of Ukraine, Ukraine; Lyudmila KONDRATOVA, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Associate Professor of the Department of Open Educational Systems and Information and Communication Technologies of the Educational Management University of the National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

6. Квалімеричний підхід в наукових дослідженнях [Qualimeric approach in scientific research]

Зоя РЯБОВА, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.

Zoya RYABOVA, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Head of the Department of Educational Management and Law of the State Educational Institution "University of Educational Management" of the National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

7. Міжнародна освітня виставка як засіб полімодельного професійного розвитку науково-педагогічних працівників: управлінський аспект [International educational exhibition as a means of multi-model professional development of scientific and pedagogical workers: management aspect]

Олена ОСТРЯНСЬКА, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна. Olena OSTRYANSKA, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Associate Professor of the Department of Education Management and Law of the Educational Management University "University of Education Management" National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

8. Фундаментальна акмеологія - наука ХХІ століття [Fundamental acmeology is a science of the 21st century]

Валентина ГЛАДКОВА, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.

Valentina HLADKOVA, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the Department of Educational Management and Law of the Educational Management University "University of Educational Management" National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

9. Менеджмент якості фахової підготовки артистів цирку в національній системі освіти [Quality management of professional training of circus artists in the national education system]

Андрій ПИР, аспірант ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна

Andriy PYR, PhD student of the University of Educational Management of the National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

Учасники / Participants

10. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних сестер у фаховій підготовці [Formation of communicative competence of future nurses in professional training]

Юлія ОСТАПЕНКО, аспірантка ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.

Yulia OSTAPENKO, PhD student of the University of Educational Management, National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

11. Духовні і моральні основи здоров’я, безпеки і добробуту людини і суспільства [Spiritual and moral foundations of health, safety and well-being of man and society]

Сіданіч ІРИНА, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки, адміністрування і спеціальної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.

Iryna SIDANICH, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Head of the Department of Pedagogy, Administration and Special Education of the Educational Management University of the National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

12. Проблема духовно-морального виховання студентів у педагогічній теорії [The problem of spiritual and moral education of students in pedagogical theory]

Олександр КРИВЕНКО, заступник голови з інформаційної політики, керівник інформаційного департаменту правління Громадської організації "Рух за життя та гідність людини", м. Київ, Україна.

Oleksandr KRYVENKO, deputy chairman for information policy, head of the information department of the board Non-governmental organization "The movement for humans’ life and dignity", Kyiv, Ukraine.

13. Кластерний підхід в управлінні розвитком системи освіти [A cluster approach in managing the development of the education system]

Надія ЛЮБЧЕНКО, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна. Nadiia LIUBCHENKO, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Associate Professor of the Department of Educational Management and Law of the Educational Management University "University of Educational Management" National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

14. Громадянська освіта як фундамент євроінтеграційних прагнень України [Civic education as the foundation of Ukraine's European integration aspirationsy

Юрій ДЕМЕДЮК, кандидат історичних наук, Державна установа «Український інститут розвитку освіти», докторант ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.

Yuriy DEMEDYUK, Candidate of Historical Sciences, State Institution "Ukrainian Institute for Development of Education", Doctoral student of DZVO "University of Education Management" National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

15. Підготовка майбутніх керівників закладів освіти в умовах магістратури: проблеми та перспективи [Training of future heads of educational institutions under conditions of master's degree: problems and prospects]

Тетяна РОЖНОВА, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна. Tetyana ROZHNOVA, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Director of the Institute of Management and Psychology of the Educational Management University of the National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

16. Психолого-педагогічні аспекти особистісного життєпроектування майбутніх фахівців [Psychological and pedagogical aspects of personal life planning of future specialists]

Наталія ЗАЄЦЬ, доктор PhD, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.

Nataliya ZAYETS, Doctor PhD, University of Educational Management, National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

17. Дослідження процесу формування державної політики у сфері забезпечення якості вищої освіти [Study of the process of formation of state policy in the field of quality assurance of higher education]

Олена КОВРИГА, кандидат наук з державного управління, доцент, доцент кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.

Olena KOVRYGA, Candidate of Sciences in Public Administration, Associate Professor, Associate.

Professor of the Department of Education Management and Law of the Educational Management University "University of Education Management" National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

18. Розвиток маркетингових комунікацій закладу загальної середньої освіти [Development of marketing communications of the institution of general secondary education]

Дмитро БОРСУК, управління освіти Шевченківського району, м. Київ, Україна.

Dmytro BORSUK, Department of Education of Shevchenkiv District, Kyiv, Ukraine.

19. Розвиток маркетингових компетентностей керівників гуртків закладів позашкільної освіти [Development of marketing competencies of heads of groups of extracurricular education institutions]

Олеся БОРСУК, Центр творчості дітей та юнацтва «Шевченківець», м. Київ, Україна. Olesya BORSUK, Shevchenkivets Center for Creativity, Kyiv, Ukraine.

20. Система освітнього менеджменту багатопрофільних закладів позашкільної освіти [The system of educational management of multidisciplinary institutions of extracurricular education]

Ірина МОСЯКОВА, кандидат педагогічних наук, Центр творчості дітей та юнацтва «Шевченківець», м. Київ, Україна.

Iryna MOSYAKOVA, Candidate of Pedagogical Sciences, Center for Creativity of Children and Youth "Shevchenkivets", Kyiv, Ukraine.

21. Психологія особистісного розвитку [Psychology of personal development]

Наталія ШКУРЕНКО, аспірантка ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна.

Nataliya SHKURENKO, postgraduate student of the University of Education Management, National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

22. Особливості управління закладами освіти в умовах криз [Peculiarities of management of educational institutions in crisis conditions]

Лариса ОЛІФІРА, кандидат педагогічних наук, доцент. Заступник директора Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна

Larisa OLIFIRA, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor. Deputy Director of the Central Institute of Postgraduate Education "University of Education Management" National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

23. Теоретичні та методичні засади проєктування консалтингової діяльності в закладі вищої освіти в умовах невизначеності [Theoretical and methodological principles of consulting design activity in the institution of higher education in conditions of uncertainty]

Віра ДРАГУНОВА, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна Vira DRAGUNOVA, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Associate Professor of the Department of Education Management and Law of the Educational Management University "University of Education Management" National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

24. Забезпечення якості в закладах позашкільної освіти [Quality assurance in out-of-school education institutions]

Тамара ПІКОЖ, старший викладач кафедри менеджменту освіти та права ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, м. Київ, Україна

Tamara PIKOZH, senior lecturer of the Department of Education Management and Law of the University of Educational Management of the National Academy of Sciences of Ukraine, Kyiv, Ukraine.

11.30- 12.00

Інтерактивні зустрічі за інтересами щодо розроблення інноваційних ідей в дисертаційних дослідженнях / Interactive meetings based on interests regarding the development of innovative ideas in dissertation research

Модератор / Moderator:

доктор педагогічних наук, професор / Doctor of Pedagogical Sciences, Professor Галина Єльникова / Halyna YELNYKOVA

1. Ефективні управлінські рішення як фактор успіху організації [Effective management decisions as a factor of organizational success]

Оксана БОДНАР, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та менеджменту освіти, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.

Oksana BODNAR, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the Department of Pedagogy and Management of Education, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

2. Інноватизація вітчизняної освіти як нагальна вимога відтворення економіки у повоєнний період [Innovation of national education as an urgent requirement for the reconstruction of the economy in the post-war period]

Людмила ШТЕФАН, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти, Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків, Україна. Liudmyla SHTEFAN, Doctor of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Professor of the Department ofPedagogy, Methodology and Management ofEducation, Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, Kharkiv, Ukraine.

3. Система розбудови індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога в умовах підвищення кваліфікації [The system of building an individual trajectory of a teacher's professional development in the conditions of professional development]

Людмила ЛУЗАН, кандидат педагогічних наук, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», проректор з навчальної роботи, м. Харків, Україна.

Liudmyla LUZAN, Candidate of Pedagogical Sciences, KVZ «Kharkiv Academy of Continuing Education», vice-rector for educational work, Kharkiv, Ukraine.

12.00-13.30

Online-виступи науковців та здобувачів наукових ступенів кафедри педагогіки та менеджменту освіти Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка / Online presentations by scientists and degree holders of the Department of Pedagogy and Education Management of Volodymyr Hnatyuk Ternopil National Pedagogical University

Модератори / Moderators:

доктор педагогічних наук, професор / Professor, Doctor in Education (Pedagogy), Оксана БОДНАР/ Oksana Bodnar

1. Адаптивний вектор концепцій розвитку приватних шкіл в Україні [Adaptive vector of private school development concepts in Ukraine]

Оксана БОДНАР, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та менеджменту освіти, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна; Ірина НАУМЕНКО, магістрант спеціальності 073 Менеджмент, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира

Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.

Oksana BODNAR, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the Department of Pedagogy and Management of Education, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine; Iryna NAUMENKO, master's student, specialty 073 Management, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

2. Адаптивні аспекти тайм-менеджменту [Adaptive aspects of time management]

Ольга СОРОКА, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної роботи та менеджменту соціокультурної діяльності, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.

Olha SOROKA, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the Department of Social Work and Management of Socio-Cultural Activities, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

3. Потенціал адаптивного підходу у формуванні інклюзивної компетентності у слухачів курсів післядипломної освіти [The potential of an adaptive approach in the formation of inclusive competence in postgraduate students]

Світлана КАЛАУР, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної роботи та менеджменту соціокультурної діяльності, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.

Svitlana KALAUR, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of the Department of Social Work and Management of Socio-Cultural Activities, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

4. Адаптивний дизайн мультикультурного середовища закладу загальної середньої освіти [Adaptive design of the multicultural environment of a general secondary education institution]

Галина ГРУЦЬ, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та менеджменту освіти, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна; Уляна ВОЗЬНА, магістрант спеціальності 073 Менеджмент, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.

Halyna HRUTS, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Associate Professor of the Department of Pedagogy and Management of Education, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine; Uliana VOZNA, master's student, specialty 073 Management, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

5. Врахування адаптивного підходу до аналізу учнівських портфоліо у контексті формування системи управління якістю освіти у ЗЗСО в умовах змін [Taking into account the adaptive approach to the analysis of student portfolios in the context of the formation of the education quality management system in the educational institutions under conditions of change]

Оксана ГОРІШНА, заступник директор закладу загальної середньої освіти імені Богдана Лепкого, м. Тернопіль, Україна.

Oksana HORISHNA, Deputy Director of The Bohdan Lepky General Secondary Education Institution, Ternopil, Ukraine.

6. Проблеми управління адаптацією учнів до спілкування з учасниками різних вікових категорій в освітньому процесі [Problems of managing students' adaptation to communication with participants of different age categories in the educational process]

Анастасія ХОМАЩУК, магістр менеджменту, заступник директора з виховної роботи Чернівецький ліцей № 16, м. Чернівці, Україна.

Anastasia KHOMASCHUK, Master of Management, Deputy Director of Educational Work, Chernivtsi Lyceum No. 16, Chernivtsi, Ukraine.

7 Адаптивні акценти реалізації концепції Нової Української Школи [Adaptive accents in the implementation of the New Ukrainian School concept]

Леся ГАПОН, кандидат філологічних наук, викладач кафедри української мови та методики її викладання, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.

Lesya GAPON, Candidate of Philological Sciences, Teacher of The Department of Ukrainian Language and Methods of its Teaching, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

8. Управління адаптацією учнів до розвитку інформаційного середовища ліцею [Management of adaptation of students to the development of the information environment of the lyceum]

Ольга ЕНЗЕЛЬТ, магістр менеджменту, заступник директора Української гімназії імені Івана Франка м. Тернопіль, Україна.

Olga ENZELT, Master of Management, Deputy Director of the Ivan Franko Ukrainian Gymnasium in Ternopil, Ukraine.

9. Адаптивний контекст у нових підходах до атестації педагогів закладів загальної середньої освіти [Adaptive context in new approaches to the certification of teachers of general secondary education institutions].

Оксана КОЖУШКО, директор Комунального закладу «Острівський ліцей

Великоберезовицької селищної ради Тернопільської області», Україна.

Oksana KOZHUSHKO, Director of the Communal Institution «Ostriv Lyceum of Veliko Berezovytsia Settlement Council of Ternopil Region», Ukraine.

10. Адаптивний підхід у розвитку освітнього законодавства України [Adaptive approach in the development of educational legislation of Ukraine]

Алла ГІРСЬКА, магістр менеджменту, помічник судді Тернопільського міськрайонного суду Тернопільської області, Україна.

Alla GIRSKA, Master of management, Assistant Judge of the Ternopil city-district court of the Ternopil region, Ukraine.

11. Адаптивне управління конкурентоспроможністю закладу загальної середньої освіти [Adaptive management of the competitiveness of the institution of general secondary education]

Марія БОИКО, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки і методики початкової та дошкільної освіти, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна; Сергій БУТА, магістрант спеціальності 073 Менеджмент, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.

Maria BOYKO, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Associate Professor of the Department of Pedagogy and Methods of Primary and Preschool Education.

Serhii BUTA, master's student, specialty 073 Management, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

12. Управління профорієнтаційною діяльністю у педагогічному університеті на адаптивних засадах [Management of vocational guidance activities in a pedagogical university on an adaptive basis]

Олег ВИННИЧУК, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та менеджменту освіти, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна; Олександр СИНЮТА, магістрант

спеціальності 073 Менеджмент, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.

Oleg VYNNYCHUK, Candidate of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Associate Professor of the Department of Pedagogy and Education Management. Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine; Oleksandr SINYUTA, master's student, specialty 073 Management, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

13. Контури адаптивного планування освітньої діяльності у закладі дошкільної освіти в умовах організаційної автономії [Contours of adaptive planning of educational activity in preschool educational institution in conditions of organisational autonomy]

Оксана БОДНАР, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та менеджменту освіти, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна; Ірина СУПРУН, магістрант спеціальності 073 Менеджмент, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, м. Тернопіль, Україна.

Oksana BODNAR, Doctor of Pedagogical Sciences, Professor, Professor of The Department of Pedagogy and Management of Education; Iryna SUPRUN, master's student, specialty 073 Management, Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, Ternopil, Ukraine.

13.30- 14.30

Наукові зустрічі: мандри зарубіжжя: презентації досвіду науковців (online - та offline-режим) Нормальний університет Нейцзян, Китайська Народна Республіка ; Community colleges of Spokane / Scientific meetings: trips abroad: presentations of the experience of scientists (online and offline mode) Neijiang Normal University, People's Republic of China; Community colleges of Spokane

Модератор / Moderator: аспірантка / Postgraduate Student Олена СУХОВЕРХОВА /Olena SUKHOVERKHOVA

1. Як допомогти студентам персоналізувати своє навчання [How to help students personalize their learning]

Гоу КВАНДЕНГ, заступник директора, Нормальний університет Нейцзян, Центр інформаційного будівництва та обслуговування, [Neijiang Normal University, Information Construction and Service Centre, Deputy Director] Китайська Народна Республіка; здобувач PhD, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця м. Харків, Україна.

Gou QUANDENG, Neijiang Normal University, Information Construction and Service Centre, Deputy Director, China.

2. Побудова стандартів управління якістю підготовки фахівців з фізичного виховання в Китаї [Construction of quality management standards for the training of physical education specialists in China]

Чжан ЛІАН, здобувач PhD, Школа фізичного виховання, Нейцзянський педагогічний університет, провінція Сичуань, Китай, головний викладач навчально-дослідницького бюро легкої атлетики. Харківський Національний економічний університет імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна.

Zhang LIAN, Ph.D., School of Physical Education, Neijiang Pedagogical University, Sichuan Province, China" chief lecturer of the Educational and Research Bureau of Athletics. Semyon Kuznets Kharkiv National University of Economics, Kharkiv, Ukraine.

3.Особливості освітнього процесу підготовки бакалаврів за дисциплінами загальноосвітнього циклу у закладі вищої освіти [Peculiarities of the educational process of training bachelors in the disciplines of the general education cycle in the institution of higher education]

Zhang LEI, аспірант, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна.

Zhang LEI, postgraduate student, Semyon Kuznets Kharkiv National University of Economics, Kharkiv, Ukraine.

4. Експериментальна перевірка моделі управління формуванням духовної культури у майбутніх учителів музики [Experimental verification of the model of managing the formation of spiritual culture in future music teachers]

Liu MEIHUAN, аспірант кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна, доцент кафедри музики та виконавства Сичуаньського університету мистецтв і науки, Китай.

Liu MEIHUAN, postgraduate student of the Department of Pedagogy, Foreign Philology and Translation, Kharkiv National Economic University, Associate Professor of the Department of Music and Performing, Sichuan University of Arts and Science, China.

5. Стратегія залучення та утримання дорослих студенів у освітньому процесі [Strategy of attraction and retention of adult students in the educational process]

Захарі КРІСТМАН, викладач ESL за програмою підготовки іммігрантів і біженців до коледжу Spokane Community College, Сполучені Штати Америки.

Zachary CHRISTMAN, ESL instructor Spokane community colleges immigrant and refugee college readiness program, the United States.

6. Інтернаціоналізація під час війни: виклики та можливості [Internationalization in Wartime: Challenges and Opportunities]

Роман НЕСТЕРЕНКО, старший викладач кафедри іншомовної підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва, керівник постійно діючої робочої групи з інтернаціоналізації та проєктної діяльності Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків, Україна.

Roman NESTERENKO, senior lecturer of the department of foreign language training, European integration and international cooperation, head of the permanent working group on internationalization and project activities of the Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, Kharkiv, Ukraine.

14.30-14.45

Наукові зустрічі: мандри зарубіжжя: громада Швангау, Баварія, Німеччина / Scientific meetings: travels abroad: Schwangau community, Bavaria, Germany.

Компаративний аналіз українського та німецького ринків інтелектуальної власності щодо адаптації до нових соціально-економічних викликів [Comparative analysis of the Ukrainian and German intellectual property markets regarding adaptation to new socio-economic challenges]

Вікторія БРУЄВА, волонтер у громаді селища Швангау, Баварія, Німеччина.

Victoria BRUYEVA, volunteer in the community of Schwangau, Bavaria, Germany.

14.45-15.00

Виступ члена експертної ради Вищої атестаційної комісії України д.пед.н., професора Лазарєва Миколи Івановича (та відповіді на актуальні питання здобувачів наукових ступенів) / Speech by a member of the expert council of the Higher Attestation Commission of Ukraine Professor, Doctor in Education (Pedagogy) Mycola Lazariev

Досвід роботи експертної ради з педагогічних наук МОН України [Work experience of the Expert Council on Pedagogical Sciences of the Ministry of Education and Culture of Ukraine]

Микола ЛАЗАРЄВ, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти, Українська інженерно-педагогічна академія, м. Харків, Україна.

Mycola LAZARIEV, doctor of pedagogical sciences, professor, professor of the department of pedagogy, methods and management of education, Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, Kharkiv, Ukraine.

1. Організація та методика проведення експериментальної перевірки організаційно -педагогічних умов розвитку професійної компетентності вчителів початкової школи [Organization and methodology of conducting experimental testing of organizational and pedagogical conditions for the development of professional competence of primary school teachers]

Наталія БАЦУЛА, аспірантка кафедри педагогіки, методики та менеджменту освіти Української інженерно-педагогічної академії, м. Харків, Україна.

Nataliia BATSULA, graduate student of the Department of Pedagogy, Methodology and Education Management of the Ukrainian Engineering and Pedagogical Academy, Kharkiv, Ukraine.

2. Управління впровадженням інноваційних технологій в освітній процес початкової школи [Management of the implementation of innovative technologies in the educational process of primary school]

Ольга КАЛІНКІНА, заступник директора з навчально- виховної роботи, вчитель початкових класів Комунальний заклад «Харківський ліцей №61 Харківської міської ради», м. Харків, Україна.

Olha KALINKINA, deputy director for educational work, primary school teacher, Communal Institution "Kharkiv Lyceum No. 61 of the Kharkiv City Council", Kharkiv, Ukraine.

3. Адаптація здобувачів у освітньому просторі [Adaptation of students in the educational space]

Марина КОТЧЕНКО, кандидат біологічних наук, доцент, Дніпровський державний аграрноекономічний університет, доцент кафедри рослинництва, м. Дніпро, Україна.

Maryna KOTCHENKO, candidate of biological sciences, associate professor, Dnipro State University of Agrarian Economics, associate professor of the Department of Crop Production, Dnipro, Ukraine.

4. Удосконалення системи методичної роботи в закладі загальної середньої освіти [Improvement of the methodical work system in the institution of general secondary education]

Інна КУТЕНСЬКА, Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №57 Харківської міської ради Харківської області, директор, м. Харків, Україна.

Inna KUTENSKA, Kharkiv comprehensive school of grades I-III No. 57 of Kharkiv city council of Kharkiv region, director, Kharkiv, Ukraine.

5. Розвиток цифрової компетентності викладачів педагогічних університетів в системі неформальної освіти [Development of digital competence of teachers of pedagogical universities in the system of informal education]

Наталя ГОНЧАРОВА, аспірантка кафедри педагогіки вищої школи ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», Слов'янськ, Донецька область, Україна.

Natalia HONCHAROVA, graduate student of the Department of Pedagogy of the Higher School of Higher Education "Donbass State Pedagogical University", Sloviansk, Donetsk region, Ukraine.

6. Вплив педагогічної комунікації на ефективність освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти [The influence of pedagogical communication on the effectiveness of the educational process in institutions of general secondary education]

Віталій БРИНЬКО, студент, Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, м. Харків, Україна.

Vitalii BRYNKO, student, Semyon Kuznets Kharkiv National University of Economics, Kharkiv, Ukraine.

7. Фізична терапія пацієнтів з остеохондрозом на санаторному етапі реабілітації [Physical therapy of patients with osteochondrosis at the sanatorium stage of rehabilitation]

Юрій ХЛІБОИКО, магістрант, ВДПУ ім. М.Коцюбинського, м Винниця, Україна.

Yurii KHLIBOIKO, master's student, VDPU named after M. Kotsyubynskoho, Vinnytsia, Ukraine.


8. Марія МАТЮША, вчитель початкових класів, Харківська загальноосвітня школа I- Шступенів №111 , вчитель початкових класів, м. Харків, Україна.

Mariia MATIUSHA, teacher ofprimary classes, Kharkiv comprehensive school of grades I-III №111, teacher of primary classes, Kharkiv, Ukraine.

9. Марина ЛАЛА, Херсонський заклад дошкільної освіти №68 Херсонської міської ради, м. Херсон, Україна.

Maryna LALA, Kherson Preschool Education Institution No. 68 of the Kherson City Council, Kherson, Ukraine.

10. Галина БАБ’ЯК, Львівський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування, м. Львів, Україна.

Halyna BAB ’YaK, Lviv Vocational College of the Lviv National University of Nature Management, Lviv, Ukraine.

11. Лілія СКОЧИЛЯС, викладач біології, Вишнянський коледж Львівського національного університету природокористування, м. Львів, Україна.

Liliia SKOChYLYaS, biology teacher, Vyshnyany College of the Lviv National University of Nature Management, Lviv, Ukraine.

12. Тетяна КНИШ, ЗФПО «КММФК», викладач, м. Київ, Україна.

Tetiana KNYSh, ZFPO "KMMFK", teacher, Kyiv, Ukraine.

15.0- 15.15

Feedback другого дня (online-режим) / Feedback on the second day (online mode)

Джерело: Оргкомітет Школи

Олександр Кривенко – заступник голови з інформаційної політики, керівник інформаційного департаменту правління Громадської організації «Рух за життя та гідність людини», член Громадської організації «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами», фундатор і координатор духовно-просвітницьких платформ «Християнська педагогіка в Україні та за кордоном Christian pedagogy in Ukraine and Abroad», «Захист християнських цінностей – основи життя та сім’ї в Україні», «Християни про справедливу війну», магістр освітніх, педагогічних наук, магістр права, журналіст


Читайте також:



Немає коментарів:

Дописати коментар

Школа синергії освіти і духовності: конференція збирає науковців і практиків

Школа синергії освіти і духовності: конференція збирає науковців і практиків https://christianpedagogyukraineabroad.blogspot.com/2024/10/150...